موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بالم لب رنگ دهنده

بالم لب رنگ دهنده

نویسنده : معین | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 23:36

کدامیک برای من انتخاب بهتری است؟

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

زیبایی چهره، مقوله بسیار پیچیده‌ای است. یعنی نمی‌توان گفت که چه ویژگی‌هایی از اعضای صورت در یک فرد او را زیبا و جذاب می‌کند. سلیقه‌های مختلف، چهره‌های گوناگونی را زیبا می‌بینند. اما یک چیز در همه ثابت است؛ سلامت پوست صورت و لب‌ها می‌تواند در زیباتر شدن، نقش فوق‌العاده‌ای داشته باشد. استفاده از بالم لب باکیفیت به جذابیت و سلامت پوست لب‌ها کمک می‌کند. به همین خاطر چند نمونه محبوب و پرفروش بالم لب را در ادامه معرفی و مقایسه کرده‌ایم.

۱. بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine

بالم لب لابلو از برندهای معروف بازار در این زمینه است. سال‌های زیادی است که لابلو و بالم‌های آن با طعم‌ها و اسانس‌های مختلف مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند.

این مدل از برند لابلو طعم و اسانس توت سیاه دارد. ظاهر بالم هم شبیه رژ لب ساخته شده و استفاده از آن راحت است. این بالم، پوست لب‌تان را نرم و لطیف می‌کند و احساس تازگی در آن به وجود می‌آورد.

در ساختار لابلو مدل بلک‌بری شاین از الکل استفاده نمی‌شود. به همین خاطر خبری از خشک شدن پوست بعد از مصرف آن نیست. بعضی از بالم‌ها دارای الکل هستند و فقط زمانی که آنها را به لب می‌زنید، حس تازگی موقتی ایجاد می‌کنند و با جذب تدریجی به پوست لب‌ها، اوضاع خشکی را بدتر هم می‌کنند.

قیمت و نظرات خریداران قبلی

بالم لابلو، رنگ‌ ملایم و زیبایی دارد. یعنی به جای رژ لب هم می‌توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی برای بسیاری از خریداران قبلی محصول خوشایند بوده است. اگر سری به وبسایتی مانند نی‌نی‌سایت بزنید و نظرات کاربران درباره یک بالم لب خوب را جویا شوید، عده زیادی متفق‌القولند که لابلو در عرصه تولید بالم‌های لب، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برند از موارد قدیمی و متنوع بازار است.

بوی خوش این محصول هم ظاهرا به مذاق بسیاری از خریداران قبلی خوش آمده است. زیرا در میان اظهارنظرهای گوناگون در کمتر موردی به آزاردهنده بودن یا تندی بوی این بالم اشاره شده است. اگر از رنگ این مدل از بالم لب لابلو خوش‌تان نیاید، طیف رنگی متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد که حتما شما را راضی خواهند کرد. نکته دیگری که درباره بالم لابلو در میان نظرات خریداران قبلی، جلب توجه می‌کند، قیمت آن است. به نظر بسیاری از کاربران، قیمت این بالم لب کمی گران است. اگر شما هم دغدغه قیمت را در خرید بالم دارید باید به سراغ گزینه‌های دیگر این فهرست بروید.

۲. بالم لب نئودرم مدل Soothing Repair

یکی دیگر از بالم‌های پرفروش در بازار ایران بالم لب نئودرم است. با گشت و گذاری در فروشگاه‌های مختلف مانند دیجی‌کالا و بررسی نظرات خریداران قبلی این محصول در وبسایت‌هایی مانند نی‌نی‌سایت متوجه خواهید شد که این مدل از بالم نئودرم هم محبوب و معروف است. در این بالم از ویتامین E استفاده شده و موم زنبور عسل، شی‌باتر و آلوئه‌پرا هم در آن وجود دارد. این ترکیبات برای تقویت پوست و آب‌رسانی به آن مناسب هستند و می‌توانند به داشتن لب‌هایی خوش‌حالت‌تر و جذاب‌تر به شما کمک کنند.

قیمت و نظرات خریداران قبلی

خریداران قبلی این محصول از نرم‌کنندگی آن راضی هستند. نئودرم می‌تواند لب‌های پوسته‌پوسته را ترمیم کند و به آنها شادابی ببخشد. اما یادتان باشد که خریداران قبلی بالم نئودرم در بعضی موارد نسبت به بوی تند آن احساس خوبی نداشتند. تیوپی بودن بسته بالم هم می‌تواند یکی از ضعف‌های آن باشد. بالم‌هایی که شبیه رژ لب طراحی می‌شوند، راحت‌تر قابل استفاده هستند. شما می‌توانید بالم نئودرم را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.


حتما بخوانید: خرید بالم لب و نکات مهمی که باید بدانید

۳. بالم لب هیدرودرم مدل Moisurizing

اگر لب‌های‌تان مدام خشک می‌شود و پوست حساسی دارد یا دوست دارید که همیشه شاداب به نظر برسند از بالم لب استفاده کنید. بالم لب هیدرودرم از نمونه‌های مطلوب و محبوب بازار لوازم بهداشتی و آرایشی است. این محصول باعث می‌شود تا لب‌های‌تان مرطوب بماند و پوسته‌پوسته نشود. در این بالم لب از روغن آلوئه‌ورا، کالاندولا و دانه انگور استفاده شده است.

این روغن‌ها می‌توانند در بازسازی پوست خشک لب مؤثر باشند. در ترکیبات بالم لب هیدرودرم از روغن کرچک هم استفاده شده است. این بالم لب حاوی ویتامین E است و به خاطر بی‌رنگ بودن آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند و لب‌هایی سالم‌تر و مرطوب‌تر داشته باشند.

قیمت و نظر خریداران قبلی

بالم هیدرودرم مانند بسیاری از بالم‌های لب، براق‌کننده ندارد. به همین خاطر، زمانی که از آن استفاده می‌کنید به شکلی کاملا طبیعی باعث بهبود وضعیت لب‌های‌تان می‌شود. کاربرانی که بالم لب هیدرودرم را در وبسایت دیجی‌کالا خریداری کرده‌اند از دوام و کیفیت آن زیاد گفته‌اند. بعضی هم آن را به عنوان زیرساخت رژ لب استفاده کرده‌اند و از نتیجه کار و جلوه‌ای که به رژ لب‌شان می‌دهد، رضایت زیادی داشته‌اند.

لازم است بدانید که بالم لب هیدرودرم، عطر و رایحه‌ای هم دارد. یعنی در ساخت آن از اسانس‌های خوشبوکننده استفاده شده است. این ویژگی برای بعضی از خریداران قبلی این محصول خوشایند و برای برخی دیگر ناخوشایند بوده است. اگر شما هم از کسانی هستید که دوست ندارید محصولات آرایشی حاوی عطر و رایحه زیاد باشند باید در خرید این بالم دقت بیشتری داشته باشید. وجود روغن کرچک هم در ترکیبات بالم هیدرودرم باعث وجود بویی در این محصول شده است که شاید خوش‌تان نیاید. قیمت این بالم معقول است.

۴. بالم لب ایو روشه مدل Vanille

ایو روشه از آن برندهای معروف فرانسوی است که در محصولات خود از ترکیبات گیاهی بهره می‌برد. ۵۰ سال فعالیت و حضور در بازار نشان می‌دهد که کیفیت محصولاتش در طول سالیان دراز فعالیت مطلوب بوده است و ادعای گیاهی بودن آن هم بی‌راه نیست. اگر چنین ادعایی دروغ و اشتباه بود، امکان تکرار آن در مدتی به این زیادی وجود نداشت. قبول دارید؟

بالم ایو روشه حاوی ویتامین E است، در آن عصاره وانیل وجود دارد و در رفع ترک و خشکی پوست هم نقش مفیدی ایفا می‌کند. در ترکیبات این بالم لب از روغن ماکادمیا و کره شی‌باتر استفاده شده است. ماکادمیا نوعی فندوق استرالیایی است و شی‌باتر هم نوعی چربی از دانه‌ی درخت شی(Shea) است. همان‌طور که گفته شد، محصولات ایو روشه از ترکیبات گیاهی ویژه و خاص، بهره زیادی می‌برند.

قیمت و نظر خریداران قبلی

این محصول هم دارای بو و رایحه وانیل است. به همین دلیل شاید برخی از افراد شیفته بوی آن شوند و برخی دیگر اصلا از چنین رایحه‌ای استقبال نکنند. نظراتی متضاد درباره بوی این بالم در میان نظرات خریداران قبلی آن در دیجی‌کالا دیده می‌شود. اما نمی‌توان از کاربرد آن در رفع پوسته‌پوسته شدن لب‌ها گذشت. یعنی کسانی که از آن استفاده کرده‌اند، باور دارند که کیفیت محصول مطلوب و مناسب است. قیمت بالم ایو روشه هم چندان مقرون به صرفه نیست. برای خرید آن باید حدود ۳۶ هزار تومان بپردازید. این قیمت در مقایسه با بالم‌های معروف و محبوب دیگر بازار برای متوسط خریداران زیاد است.

۵. بالم لب داما مدل Strawberry

بالم داما هم یکی دیگر از محصولات پرفروش بازار ایرانی است. این محصول، مورد تأیید سازمان غذا و داروست و در ترکیبات آن ویتامین E  هم وجود دارد. با خرید این بالم، یک محصول ایرانی با بوی خوش توت‌فرنگی دریافت خواهید کرد که مات و بی‌رنگ است. استفاده از بالم داما باعث می‌شود زیرسازی مناسبی برای استفاده از رژ لب‌های خشک روی این ناحیه از صورت شکل بگیرد. مات و بی‌رنگ بودن بالم داما هم باعث شده است تا انتخاب خوبی برای آقایان هم به شمار برود.

قیمت و نظر خریداران قبلی

خریداران قبلی بالم داما از بوی خوش آن رضایت زیادی داشته‌اند و آن را محصولی مناسب برای مرطوب و تازه کردن لب‌ها می‌دانند. استفاده از این بالم برای آقایان و خانم‌هایی که می‌خواهند رژهای خشک‌شان بهتر روی لب نمود پیدا کند هم گزینه‌ای مناسب است. قیمت بالم داما حدود ۱۲ هزار تومان اعلام می‌شود و در میان گزینه‌های مختلف بازار نسبتا به صرفه و مناسب است.

در آخر

برای حفظ سلامت و زیبایی صورت‌تان به پوست خود رسیدگی زیادی کنید. لب‌ها را نادیده نگیرید. لب‌هایی درخشان و مرطوب می‌تواند شما را سالم و زیباتر نشان بدهد. خرید بالم برای لب‌ها ایده خوبی است. باز هم یادآوری می‌کنیم که بعضی از انواع بالم‌ها فاقد رنگند و همین باعث می‌شود تا آقایان هم به راحتی از آنها استفاده کنند. اگر طرفدار بالم‌های رنگی باشید از مدل‌های رنگی آنها به جای رژ استفاده کنید. در جدول زیر به مقایسه بالم‌هایی پرداخته شده که در این متن معرفی شده‌اند:

بالم لبنقطه قوتنقطه ضعف
لابلو بلک‌بری شایننبود الکل در ترکیبات
رنگ جذاب
اسانس و عطری که برای بعضی تند و ناخوشایند است.
نئودرم سوثینگ ریپِیرنرم‌کنندگی محسوس لب‌هاتیوپی بودن بسته و راحت نبودن استفاده از آن به اندازه بالم‌های مدل رژ
هیدرودرم مرطوب‌کنندهقابل استفاده برای آقایان و خانم‌هابوی تند محتویات از جمله روغن کرچک در آن
ایو روشه وانیلیگیاهی بودن ترکیباتداشتن اسانس و رایحه که برای همه خوشایند نیست.
داما مدل توت‌فرنگیزیرساز مناسب برای استفاده رژهای خشکماندگار نبودن اثر آن در تازگی لب‌ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر