موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

استفاده از آمپول زیبایی

استفاده از آمپول زیبایی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 23 بهمن 1398 ساعت 15:02

0.232260001285701126_irannaz_com.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جایگزینی برای لیپوساكشن
مزوتراپی در زمینه تناسب اندام به عنوان جایگزین مناسبی برای اعمال جراحی مثل لیپوساكشن می‌تواند به كار برود. با مزوتراپی می‌توان چربی شكم، چربی‌های موضعی كنار ران و پهلو و غبغب را از بین برد. با كشف دارویی كه حل‌كننده چربی است محققان متوجه شدند با تزریق آن در بافت چربی، چربی حل می‌شود و از بین می‌رود ولی برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید دوزهای زیاد از این ماده استفاده شود كه بالطبع عوارض زیادی به دنبال خواهد داشت بنابراین فقط در نواحی كوچك باید مصرف شود. معمولا افراد چاق به دنبال روش‌هایی آسان و بی‌زحمت برای كاهش وزن هستند. این روش تاثیر غیرمعقول و معجزه‌آسا برای كاهش وزن ندارد بلكه یك تاثیر منطقی و محدود دارد.

مساله بسیار مهم در كاهش وزن به روش مزوتراپی این است كه بیمار باید شاخص توده بدنی (BMI) زیر 30 داشته باشد تا بتواند از مزوتراپی در زمان چاقی موضعی استفاده كند چنانچه این عدد زیر 25 باشد، یعنی فرد وزن طبیعی دارد و نیازی به رژیم غذایی ندارد و اگر این عدد بین 25 و 30 باشد بیمار باید در كنار رژیم غذایی از روش مزوتراپی استفاده كند.

در كاهش چربی به كمك این روش كوچك‌كردن غبغب معمولا بهتر از دیگر نقاط بدن جواب می‌دهد. باتوجه به نوع كاربرد مزوتراپی در درمان، مدت زمان لازم برای مشاهده آثار درمان فرق می‌كند، مثلا در ریزش موی مردانه معمولا با شروع درمان مزوتراپی در كنار دیگر روش‌های درمانی پس از 6 ـ 5 ماه نتایج قابل مشاهده خواهد بود كه این نتایج شامل رویش موی جدید نیست در واقع در درجه اول نقش پیشگیری از ریزش مو را دارد و در حدود 30 ـ 20 درصد روی روند استحكام مو، رشد مو و حالت‌گیری مو تاثیر خواهد داشت. همچنین می‌تواند چربی زیاد موی افراد را كاهش دهد.

نتایج درمان در افرادی كه ریزش موی آنها ناشی از رژیم‌‌های غیراصولی و سخت است، ماندگار خواهد بود، چون علت ریزش مو برطرف شده ولی چنانچه این ریزش بر اثر عواملی باشد كه همیشه با بیمار باشد و از بین نرود باید تا آخر عمر از روش مزوتراپی استفاده كند تا ریزش مو شروع نشود، مثل ریزش موی هورمونی.

در كاهش چربی‌های اضافه بدن معمولا آثار درمانی بعد از حدود 10 ـ 5 جلسه قابل مشاهده خواهد بود و نتایج درمانی در كاهش وزن تا زمانی باقی خواهد ماند كه فرد رژیم غذایی خود را ادامه دهد.

0.982609001285701126_irannaz_com.jpg

كاربرد مزوتراپی در شاخه‌های مختلف پزشكی
امروزه مزوتراپی علاوه بر كاربرد

0.435439001285701128_irannaz_com.jpg

راهی برای طراوت و شادابی پوست
علاوه بر تاثیر عوامل جوی مثل نور خورشید،

0.104353001285701129_irannaz_com.jpg

گروه‌های زیر نباید از مزوتراپی استفاده كنند

1 ـ خانم‌های باردار

2 ـ بیماران قلبی ـ عروقی

3 ـ افرادی كه دچار سرطان‌های پیشرفته هستند

4 ـ كسانی كه دارای سوابق آلرژی

و حساسیت به داروهای خاص هستند

5 ـ افرادی كه در حال استفاده از داروهای ضدانعقاد هستند ( در این افراد احتمال ایجاد هماتوم و خونریزی زیاد است)

6 ـ افراد دیابتی بخصوص آنهایی كه دیابت كنترل نشده دارند ( زیرا سطح ایمنی این افراد پایین است و ممكن است دچار عفونت‌های شدید شوند)

7 ـ افرادی كه دارای بیماری نوروپاتی هستند

8 ـ اشخاصی كه دچار بیماری پسوزیاریس (صدف)‌ هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر