موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قرص ماریانا تقلبی

قرص ماریانا تقلبی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 03 اسفند 1400 ساعت 20:09

عوارض شیاف ماریانا و مزایای آن موضوعی است که برخی از بانوان علاقمند به استفاده از آن، مشتاق به دانستن آن هستند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به طور کلی شیاف ماریانا یکی از محصولاتی است که بانوان با استفاده از آن سعی بر تنگ کردن واژن خود دارند.

در قدیم استفاده از گیاه ماریانا در میان بانوان رواج داشت و بزرگانی همچون ابن سینا و حکیم جرجانی استفاده از آن را مفید می‌دانستند.

طب سنتی نیز بانوان را به استفاده از آن تشویق می کرد اما امروزه و با توجه به تغییر ماهیتی گیاه ماریانا و همچنین استفاده های غیر اصولی و بیش از حد از آن، استفاده از این داروی گیاهی باید حتما تحت نظر پزشک و با گرفتن مشورت و تجویز اصولی او انجام شود.

در این مقاله می خواهیم به بررسی تمامی جوانب شیاف ماریانا بپردازیم و عوارض شیاف ماریانا و مزایای شیاف ماریانا را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. همچنین موارد استفاده از آن و کاربردهای شیاف ماریانا و تداخلات دارویی آن با سایر داروهای مشابه را معرفی خواهیم کرد.

در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

شیاف ماریانا چیست؟

شیاف ماریانا نوع خاصی از محصولات دارویی است که مواد تشکیل دهنده آن ها را گیاه ماریانا تشکیل می دهد.

گیاه ماریانا یا پونیستیا که با نام علمی Euphorbia pulcherrima در میان دارو سازان شناخته می شود، از جمله گیاهان بومی مکزیکی در آمریکا است.

استفاده از این گیاه از همان ابتدا برای منقبض کردن واژن بانوان بود و امروزه نیز با تبلیغات بسیار زیاد کشورهای جهان سوم و خاورمیانه ای نیز مصرف کنندگان دائمی و اصلی این گیاه و مشتقات دارویی آن هستند.

این در صورتی است که طبق تحقیقات به عمل آمده از سوی پزشکان و محققان مشغول در آزمایشگاه های مدرن و مورد اعتماد، این دارو تاثیر دائمی نداشته و فقط ظرف مدت کوتاهی پس از مصرف باعث تنگ شدن واژن و منقبض شدن دیواره آن می شوند.

حمایت کامل از خواص این دارو از سوی سازندگان آن، به سبب سود اقتصادی و منفعت بالای مالی آن و ترغیب مردم برای استفاده هر چه بیشتر و طبیعتا رونق بازار تولید آن برای سازندگانش است.

مزایای شیاف ماریانا

گیاه ماریانا یکی از قدیمی ترین گیاهان شناخته شده دارویی است که به منظور ضد عفونی کردن و تنگ کردن واژن بانوان از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.

خواص این گیاه بسیار زیاد است و این امر سبب شده تا بسیاری از پزشکان برای درمان های دارویی و به مقاصد مختلف از آن استفاده کنند.

از جمله مهمترین مزایای شیاف ماریانا موارد زیر است:

  • ضد عفونی کننده واژن
  • از بین برنده ی التهاب و خارش دستگاه تناسلی
  • متعادل کردن ترشحات واژن و درمان آن
  • تنگ کننده بسیار موثر برای ناحیه واژن
  • افزایش میل جنسی به سبب تنگی واژن هم برای مردان و هم زنان
  • برطرف کردن بوی بد واژن

عوارض شیاف ماریانا

در برابر مزایای نسبتا چشمگیر این دارو، پزشکان و داروسازان عوارضی را نیز برای آن در نظر گرفته اند.

علت بروز عوارض و مشکلاتی که در جریان استفاده نادرست از شیاف ماریانا رخ داده است، بی اطلاعی و خود درمانی با استفاده از این دارو در میان بانوان است.

از جمله مهمترین عوارضی که به سبب مصرف بی رویه و یا نادرست از این دارو می شود موارد زیر است:

  • عدم ثبات دائمی و نداشتن تاثیر مطلوب برای تنگی واژن
  • خونریزی واژن و احتمال زخم در آن
  • خارش شدید و ایجاد حساسیت دائمی
  • بروز عفونت های شدید و مکرر در ناحیه واژن
  • احتمال سقط جنین در صورت بارداری

کاربردهای شیاف ماریانا

کاربردهای شیاف ماریانا در قدیم برای رفع عفونت دستگاه تناسلی و ایجاد تنگی در واژن بانوان بوده است. اما امروزه انتظارات بیشتری از شیاف ماریانا در میان بانوان وجود دارد.

برطرف کردن التهاب واژن و خروج مواد زائد درون آن نیز با استفاده از این دارو در میان بانوان مشاهده شده است.

همچنین گزارش شده است که با استفاده از این قرص های تنگ کننده واژن بانوان، میزان میل جنسی بانوان نیز بیشتر می شود.

به هر صورت وجود برخی آثار و نشانه های مثبت مصرف این دارو زمینه ساز دائمی شدن مصرف آن و همه گیر شدن تهیه و استفاده از آن میان بانوان شده است.

زمان مناسب و نحوه صحیح استفاده از شیاف ماریانا

زمان مناسب استفاده از شیاف ماریانا طبق تجارب بانوانی که به صورت همیشگی آن را استفاده کرده اند، ۲ تا ۳ ساعت قبل از انجام عمل نزدیکی و مقاربت است.
در این بازه زمانی بیشتری تاثیر را از قرص تنگ کننده واژن ماریانا شاهد خواهید بود. نحوه صحیح استفاده از شیاف ماریانا نیز به این صورت است که در ابتدا باید دستان خود را کاملا تمیز بشویید و سپس ناحیه واژن را ضد عفونی نمایید.

هنگامی که از پاکیزگی این اندام ها اطمینان حاصل شد یکی از شیاف ها را از بسته بندی خارج نموده و با انگشت در حالی که دراز کشیده اید وارد واژن خود کنید. شیاف باید به انتهایی ترین نقطه واژن برسد.

پس از این که قرص تنگ کننده وارد واژن شد سعی کنید به مدت ۲۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه در حالت دراز کش بمانید تا تاثیر شیاف به طور کامل اعمال شود.

برخی از پزشکان معتقدند با استفاده مداوم از این شیاف می توان پس از مدتی شاهد تنگی واژن برای همیشه بود. اما هنوز هیچ مدرکی دال بر این ادعا وجود ندارد.

تداخلات شیاف ماریانا

شیاف ماریانا نیز مانند سایر داروهای گیاهی و حتی شیمیایی در مواجهه با برخی از داروهای دیگر اختلالات سلامتی را از خود نشان می دهد.

بر فرض مثال:

کسانی که داروی وارفارین مصرف می کنند و یا کسانی که از داروی آسپرین به منظور رقیق ساختن خون خود مجبورند استفاده کنند بهتر است از شیاف ماریانا تحت نظر پزشک و با صلاحدید او استفاده کنند.

همچنین:

وجود بیماری های هورمونی و غددی نیز در برخی از موارد سبب واکنش های شدید در مواجهه با شیاف ماریانا شده است.

پس بهتر است که:

اگر در حال مصرف داروهای دیگری هستید با احتیاط و مشورت پزشک نسبت به مصرف شیاف ماریانا اقدام کنید.

تشخیص شیاف ماریانا اصلی از تقلبی

اگر جز کسانی هستید که تصمیم بر مصرف این دارو بدون مراجعه و مشورت با پزشک دارید پیشنهاد ما این است که لا اقل سعی کنید شیاف ماریانا اصل را تهیه و مصرف کنید.

نحوه تشخیص شیاف ماریانا اصل از تقلبی وجود هولوگرام های مبتنی بر تاییدیه وزارت و سازمان غذا و داروی ایران است.

همچنین وجود لیبل سیب سبز و برچسب شبنم نیز تا حدود زیادی نشان بر اصل بودن قرص تنگ کننده واژن ماریانا دارد.

پیشنهاد ما در هنگام تهیه شیاف ماریانا به شما مخاطبان گرامی موارد زیر است:

  • از خرید پودرهای بدون بسته بندی و فله ای ماریانا به شدت خودداری کنید.
  • از خرید شیاف ماریانا بدون هولوگرام و لیبل معتبر و اصلی پرهیز نمایید.
  • شیاف ماریانا را از داروخانه‌های معتبر تهیه کنید.

در این مقاله سعی ما بر این بود تا تمامی جوانب و شرایط استفاده از شیاف ماریانا را برای شما مطرح کنیم و تمامی عوارض شیاف ماریانا و مزایای آن را مشخص کنیم. اما لزوم مشورت با پزشک برای استفاده از شیاف ماریانا تضمین کننده بهترین تاثیر برای بانوان است.

امکان برطرف شدن مشکلات عفونی و شلی واژن از طرق دیگر و به روش‌های ساده و مطمئن تر نیز همواره وجود دارد. پس به خاطر داشته باشید که استفاده سرخود و بدون نظارت پزشک از شیاف ماریانا نه تنها برای بدن شما سودمند نیست، بلکه امکان بروز مشکلات جدی برای شما وجود خواهد داشت.

مشاوران و کارشناسان سلامتی ما در مرکز سلامت زنان سلام ، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در زمینه با استفاده از این دارو هستند.

با برقراری تماس با شماره های درج شده در سایت این امکان برای شما وجود دارد که سوالات خود پیرامون نحوه صحیح استفاده از قرص تنگ کننده ماریانا را از متخصصان ما در مرکز سلامت زنان سلام بپرسید.

f39208b69cfc8708335d656bcac32ca8?s=50&d=blank&r=g

سمیه شیرانی

376 پست

سمیه شیرانی ، کارشناس مامایی و مشاوره زنان و زایمان است و در مرکز سلامت زنان سلام محتوا را از نظر علم روز پزشکی زنان بررسی و تأیید میکند. فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران شماره نظام پزشکی: م-22384 شماره پروانه دفتر کار مامایی: 75- م - 22384 - 222 >> اطلاعات بیشتر




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر