موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت روغن خراطین درعطاری

قیمت روغن خراطین درعطاری

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 20 اسفند 1398 ساعت 04:26

اغلب مردم از قیمت های متفاوتی که در سطح اینترنت وجود دارد دچار سردرگمی شده اند و نمی دانند واقعا کدام قیمت صحیح است و یا کدام کالا کیفیت اصلی و کارساز را دارد .

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شما به هر فروشگاه آنلاینی مراجعه کنید ، متوجه می شوید که هرکدام از آنها تنها از یک نوع روغن خراطین می فروشند . برخی روغن روجا ، برخی خراطین وارداتی و حتی بعضا دست ساز .
اما فروشگاه عطاری آنلاین محلول محصولات تمامی تولید کنندگان خراطین را در اینجا برای فروش قرار داده است تا هموطنان عزیز بتوانند بهترین قیمت و بهترین انتخاب را نمایند .

اگر تمامی فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی را در سطح شهر بگردید ، بیشتر از ۷ مدل خراطین نمی توانید پیدا کنید .

نام تعداد از انها : ۱ – خراطین دست ساز ۲- خراطین هندی اصلی ۳- خراطین و زالو روجا ۴- خراطین مگا ۵-خراطین هندی ایرانی ۶- خراطین نوشاد ۷- خراطین میراکل

معمولا روغن خراطین هایی که داخل عطاری ها میبینید از نوع شرکتی هستند و ۳۰ تا ۴۰ سی سی بیشتر حجم ندارند ، اگر درب آن را باز کنید میبنید که آبکی است و غلظت آن کم است ! قیمت حدودی آن نیز از ۲۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان فروش است .

اما برخی از عطاری ها طرز تهیه روغن خراطین را کاملا بلد بوده و خودشان به صورت دست ساز درست می کنند ، بنا بر انصاف عطار میزان غلظت و خالصی آن تعیین می شود . آنها معمولا در بطری های ۵۵ تا ۶۵ سی سی محصولاتشان را ارائه می دهند . این روغن خراطین دست ساز معمولا از نوع شرکتی کیفیت بهتری دارد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر