موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

شمع عدسی اصلاح

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 17:38

شمع اصلاح عدسی واندر وکس با رایحه های عسل و آلورا و زغالی  WONDER WAX

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

IMG_20180609%D9%82%D8%AB_201338.jpg

مزایای مهم این محصول نسبت به دیگر وکسهای صورت

۱- استفاده بسیار آسان به دلیل ریز بودن قطعات در بسته بندی و عدم نیاز به شکستن و کوچک کردن قسمتی از آن همانند مواد مشابه

۲- باز شدن سریع این محصول و نرمی و چسبندگی بسیار عالی

۳- قابل استفاده برای تنواع پوست به جز پوستهای حساس

توصیه : قبل از استفاده روی پوستهای چرب بهتر است چربی پوست را توسط تونرهای مخصوص از بین برده و پوست کاملا تمیز و بدون چربی باشد تا هم چسبندگی بیشتری برای پوست ایجاد شود و در نتیجه موزدایی بهتری انجام شود.

روش استفاده وکس عدسی  واندروکسWonder Wax:

ابتدا محصول وکس عدسی را در دستگاه گرم کن مخصوص موم و وکس قرار داده تا گرم شده و باز شود، پس از رسیدن به دمای مورد نظر با کاردک فلزی و یا کاردک چوبی که جهت وکس قابل استفاده می باشد و اغلب آن را چوبک می نامند، در جهت رویش مو به پوست منتقل می کنیم و پس از آن در خلاف جهت رویش مو با سرعت برمی داریم.

Your browser doesn't support video.
Please download the file: video/mp4

مزایای مهم وکس عدسی  واندروکسWonder Wax نسبت به دیگر وکسها:
  • استفاده آسان به جهت ریز بودن قطعات در بسته بندی و عدم نیاز به شکستن و کوچک کردن وکس مانند مواد مشابه وکس
  • باز شدن سریع وکس و نرمی و چسبندگی بسیار عالی این محصول
  • قابل استفاده جهت انواع پوست به جز پوستهای حساس، در ادامه حساسیت ها توضیح داده میشود.

نکته : پیش از استفاده بر روی پوستهای با چربی بالا، بهتر است چربی روی پوست توسط تونرهای مخصوص از بین برود و پوست بدون چربی و تمیز شود، تا هم موزدایی بهتری انجام شود و هم اینکه چسبندگی جهت پوست ایجاد نشود.

وکس عدسی  واندروکسWonder Wax برای چه کسانی مناسب است ؟

کیت های وکس خانگی جهت تمامی کسانی که هزینه و وقت کافی انجام این کار را به صورت حرفه ای و تخصصی ندارند، قابل استفاده است. با این اوصاف باز هم در صورتیکه دقت نکنید، وکس خانگی می تواند با کثیف کاری همراه باشد. همچنین وکس نامناسب، وکس های نامرغوب و مواد غیر بهداشتی می توانند باعث زخم شدن و تحریک یا کبودی پوست بدن شود.

Waxing-1024x768-300x225%20(1).jpg

نحوه استفاده از وکس عدسی  واندروکسWonder Wax:
  1.  زمان مناسب جهت وکس فرقی نمی کند؛ اجازه دهید موی بدن به اندازه ای که بر روی انواع کیت های وکس توصیه شده است، رشد کنند. اغلب کیت ها پیشنهاد می کنند که بلندی موها می باید حداقل به اندازه ۶ میلی متر باشد، زیرا وکس می باید بتواند موها را بگیرد. در صورتیکه موهابسیار کوتاه باشند، وکس نمی تواند موها را بگیرد یا آنها را از ریشه در بیاورد و با مشکل مواجه می شوید. همچنین درصورتیکه موها بسیار بلند باشند، وکس آنها را می شکند و موها به طور کامل از بر روی پوست برداشته نمی شوند.
  2.  توصیه میشود ناحیه ایی از بدن را که می خواهید وکس کنید ۲۴ ساعت پیش از آن با استفاده از اسکراب بدن لایه برداری کنید. لایه برداری پوست بدن باعث می شود که سلول های مرده پوست کاملا پاک شوند. لایه برداری اجازه می دهد که وکس به راحتی به مو متصل شده و زمانی که که از بر روی پوست کنده می شود، پوست شما آسیب نبیند. با این حال درصورتیکه درست پیش از اپیلاسیون لایه برداری کنید، پوست شما که تازه شده و سلول های مرده از بر روی آن پاک شده ، ملتهب، حساس و تحریک می شود.
  3. حداقل یک ساعت پیش از انجام فرآیند اپیلاسیون، ایبوپروفن بخورید. وکس کردن کمی دردناک است و ایبوپروفن می تواند از درد جلوگیری کند.
  4. پوست تان را بصورت کامل شسته و خشک کنید. ترجیحا از پودر بچه استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید پوست تان خشک است. استفاده از پودر بچه باعث میشود چربی پوست بصورت کل از بین برود.
  5. در مکانی که قصد دارید کار وکس کردن را انجام دهید یک حوله پهن کنید این کار تمیز کردن را بسیار آسان تر کند.
  1. حتما وکس را تا درجه حرارت مشخص شده گرم کنید و آن را در همین دما نگه دارید. جهت وکس در خانه خرید یک موم گرم کن کوچک یا درست کردن حمام آب، بهترین و ساده ترین راه جهت اطمینان از درست گرم شدن انواع وکس مورد استفاده شما تا دمای مورد نظر می باشد. در صورتیکه وکس بیش از حد داغ باشد پوست بدنتان را می سوزاند. در صورتیکه سفت یا سرد باشد، بسیار سخت می توانید آن را بر روی پوست تان بمالید و همچنین مو را هم نمی گیرد. در صورتیکه از مایکروویو جهت گرم کردن وکس استفاده می کنید، سعی کنید هر چند دقیقه یکبار آن را گرم کنید تا اطمینان حاصل کنید که درجه حرارت مناسبی دارد. توصیک شده است دمای وکس درجه ای بین ۴۳ و ۶۸ درجه سلسیوس داشته باشد.
  2. وکس را با استفاده از کاردک مخصوص، چوبک مخصوص وکس و یا رول اپیلاسیون بر روی محل مورد نظر قرار دهید. بهتراست کاردک را پس از هر استفاده تمیز کنید. درصورتیکه مواد وکس بر روی کاردک باقی بماند، به مرور در زمان کوتاهی سفت میشود و سخت می توان دوباره از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید لازم نیست، هر دفعه مقدار زیادی وکس را بر روی محل مورد نظر بمالید؛ درصورتیکه مقدار کمتری را بر روی محل کوچکتری بمالید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت. نکته مهم اینجاست که رول اپیلاسیون نسبت به کاردک کثیف کاری کمتری دارد، اما بسیاری از کیت ها شامل یک کاردک هستند. درصورتیکه وکس را در خانه زیاد انجام می دهید، تهیه یک رول اپیلاسیون به شما توصیه می شود.
  3. نوارهای داخل کیت را طبق دستورالعمل کارخانه سازنده استفاده کنید. پیش از کندن نوار، چند بار آن را صاف کنید. اطمینان حاصل کنید که نواراپیلاسیون تمام محل وکس را پوشش می دهد. درصورتیکه لبه های وکس پوشش داده نشده باشد، پاک کردن آن از بر روی پوست بسار دشوار است. با قرار دادن آرام نوار بر روی محل وکس می توانید به چسبیدن آن کمک کنید.
  4. انتهای نوار را محکم بگیرید و آن را بر خلاف جهت بر رویش مو بکشید. پوست تان را با دست دیگر محکم نگه دارید تا موها آسان تر و از ریشه کنده شوند. این کار را به دفعات بر روی نواحی دیگر پوست بدنتان تکرار کنید تا کلیک موها برداشته شوند.
  5. سعی کنید کمی روغن بچه را بر روی یک پارچه نرم بریزید و آرام  برروی پوست تان بمالید تا هر گونه وکسی که بر روی پوست تان باقی مانده است را پاک کنید. توجه داشته باشید پارچه را بسیار محکم بر روی پوست تان نکشید زیرا باعث تحریک شدن آن می شود.
  6. موم گرم کن یا حمام آب را خاموش کنید و اجازه دهید که وکس سرد شود. با توجه به اینکه وکس چه مقدار مورد استفاده قرار گرفته است، می توانید آن را جهت استفاده های بعدی نگه دارید، اما اجازه دهید وکس بصورت کامل سرد شود و آن را در یک جای خشک نگهداری کنید. کاردک یا رول اپیلاسیون استفاده شده را تمیز کنید و به خوبی نگه دارید.

نکته:

پس از اپیلاسیون چند ساعت وارد آب نشوید. آب در این مواقع باعث عفونت پوست بدنتان می شود. توجه داشته باشید از اپیلاسیون نواحی به شدت حساس، دارای زخم، آکنه جدا خودداری کنید. همچنین نکته حائز اهمیت این است که  پس از برنزه شدن یا حمام آفتاب وکس نکنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: c-21.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر