موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

صمغ عربی برای صورت استفاده میشه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 01:05

اسپای صورت

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اسپای صورت پکیجی هشت مرحله ای است به منظور حفظ شادابی، طراوت و سلامت پوست صورت, به شکل تخصصی و با تکنیک های دقیق ارائه می گردد.

تکنیک اسپای صورت

– اسپای صورت در هشت مرحله ارائه می گردد:پاکسازی سطحی پوست.

فوائد اسپای صورت

این پکیج تاثیری شگرف بر حفظ سلامت، شادابی، نرمی و لطافت پوست داشته و کلیه سلولهای مرده را که باعث تیرگی و کدر شدن پوست می شوند، از بین میبرد

lift.jpg

لیفت صورت

لیفت صورت خدمتی منحصر به فرد است برای کسانی که به اهمیت پوست صورت خود واقف می باشند.

تکنیک لیفت صورت

لیف صورت پنج مرحله ای شامل مراحل تخصصی زیر می باشد

-پاکسازی وتنظیم PH پوست به منظور جذب بیشتر مواد مغذی.

-رطوبت رسانی و اکسیژن رسانی پوست به منظور افزایش شادابی وسلامت پوست.

-ماسک دور چشم به منظور کاهش تیرگی، افتادگی وچروک های سطحی دور چشم.

-ماسک لیفت به منظور استحکام و جوان سازی پوست هایی که استحکام آن در اثر افزایش سن کاهش یافته و همچنین در زمان عملکرد ماسک ، ماساژ دست و پا.

-ارائه ماساژ با تکنیک های ارامش بخش سر و صورت به منظور ارامش بخشی عضلات صورت و چشم ها ،تسکین دردهای ناحیه ای صورت, رهایی از فشار چشم ها وفرم دهی عضلات صورت.

فوائد لیفت صورت

افزایش استحکام، احیاء و جوان سازی پوست در سنینی که کلاژن سازی طبیعی پوست رو به کاهش است. استفاده از لیفت صورت برای افراد بالاتر از ۴۰ سال بسته به سن پوستی انها، ماهی ۳-۲ بار پیشنهاد داده می شود.

لیفت دور چشم

لیفت دور چشم روشی تخصصی برای کاهش تیرگی و چروک اطراف چشم و لب می باشد.

poost.jpg

تکنیک لیفت دور چشم

لیفت دور چشم در شش مرحله انجام می گردد:

-پاکسازی پوست صورت و تنظیم PH پوست به منظور جذب بیشتر مواد مغذی.

-لایه برداری سلول های مرده پوست.

-ماساژ با اسانس های طبیعی آرامش بخش.

-استفاده از ماسک های پارچه ای که دارای فوائدی چون لیفت پوست اطراف چشم و لب، کاهش دهنده چشمگیر تیرگی و پف اطراف چشم، کاهش عمق چروک های اطراف چشم ولب می باشد.

-ماساژ با کپسول های مغذی رتینول به منظور تحریک بازسازی سلول ها و کاهش نشانه های پیری پوست.

-استفاده از کرم های فیلر (پر کننده) بر روی چروک های عمیق دور چشم به منظور کاهش چروک وتیرگی اطراف چشم.

فوائد لیفت دور چشم

لیفت دور چشم باعث کاهش تیر گی وچروک های عمیق دور چشم شده و از پوست حساس دور چشم مراقبت و نگهداری می کند. استفاده از این پکیج برای افرادی که به دنبال کاهش تیر گی وچروک های عمیق دور چشم هستند به صورت مرتب پنج هفته مدام ،هفته ای یکبار توصیه می گردد. همچنین برای افرادی که به منظور مراقبت و نگهداری از پوست حساس دور چشم خواهان استفاده از این پکیج هستند, ۱ الی ۲ بار در ماه ،با توجه به نوع پوست پیشنهاد داده می شود.

اصلاح با موم و یا صمغ عربی

بسیاری از مردم با صمغ عربی به عنوان یک روش مناسب برای برداشتن مو آشنا نیستند.با این حال این روشِ حذف مو مربوط به قرن ها قبل بوده است که مردمِ کشورهای عربی و آفریقایی برای از بین بردن موهای زائد استفاده میکردند.در واقع کلوپاترا به عنوان یک چهره مشهور در تاریخ،از همین روش برای زیبایی خود استفاده میکرده است.این روش پس از سال ها توسط یک زن تونسی در بریتانیای کبیر انجام شد.این موم چسبندگی طبیعی دارد، در مقابل موم مصنوعی استفاده از آن برای پوست مفید است و همچنین باعث رشد دوباره موها به صورت صاف و نرم و کم پشت میشود.این موم نیاز به گرم کننده برقی و حرارتی ندارد، تنها با ورز دادن استفاده میشود به همین دلیل از التهاب ناشی از حرارت به روی پوست در آن خبری نیست.به دلیل داشتن مواد طبیعی در این موم هیچ آلرژی برای شما ایجاد نمیشود و هیچ حساسیت پوستی گزارش نشده است و به همین علت طرفداران زیادی دارد.این مسئله دقیقا یکی از برتری های موم طبیعی و اُرگانیک نسبت به موم های شیمیایی و خارجی است و مصرف کننده بدون نگرانی از عوارضِ احتمالی از این موم استفاده میکند.

فواید استفاده از موم (صمغ) عربی

-رشد موها را بسیار عقب می اندازد.این روش نسبت به دیگر شیوه های اصلاح و اپیلاسیون ماندگاریِ بیشتری دارد.به طوری که موها برای رشد دوباره به ۳ تا ۸ هفته زمان نیاز دارند.

-درد ناشی از این موم کم بوده و در مواقعی در صورتِ اپیلاسیونِ مجدد دردی حس نمیشود بعلاوه ی اینکه در صورتِ نیاز به بند ریز پس از اصلاح صورت با موم،هیچ دردی حس نمیشود.

-به علت لایه برداری از پوست آن را روشن و شفاف و نرم کرده و باعث جرم گیری صورت و بدن میشود‌.

-با این موم از شر موهای زائد زیر چانه و رشد سریع آن ها راحت میشوید.

-یکی دیگر از مزایا خنک بودن آن است.این موم به علت خنک بودن باعث پیری پوست نمیشود و حتی میشود آن را به بهترین عامل در ورزش و ماساژِ پوست و عضلات صورت و بدن معرفی کرد.

-این موم را میتوان یکی از بهداشتی ترین موم های موجود در بازارِ کار معرفی کرد چرا که مومِ استفاده شده به هیچ عنوان نمیتونه دوباره استفاده بشه و باید دور انداخته بشه و این کار جلوی چشم مشتری انجام میشود.

-بر روی هر منطقه از بدن از جمله صورت،پاها،دست ها،باسن،شکم،بازوها و حتی ناحیه واژن و زیر بغل میتوان استفاده کرد و پس از چندبار اپیلاسیون موها نرم و نازک میشوند.

مواد استفاده شده در صمغ عربی

بِیسِ اولیه تمامی موم های عربی آب،شکر و آبلیمو هست و همانطور که میدانید هر سه این مواد برای پوست مفید هستند.

اما صمغِ عربیِ موردِ استفاده ی سالن ماهپیشونی فقط مختصِ این سالن و ایده ی این سالن میباشد.کاملا دست ساز با موادِ طبیعی و دارای موادی اضافه تر از جمله آبِ هلو.آب آناناس.رازیانه،قطره خشاش هست که در زیر فواید آن ها را ذکر کرده ایم.

-آب : باعث رطوبت بخشیدن به پوست و آبرسانی.رفع کک مک و مُردگی پوست،باعث شفافیت و روشن شدن پوست.

-آبلیموی طبیعی:دارای ویتامین c،فسفر و کربوهیدرات،برای درمان لکه های تیره،لکه های سن و کک مک.درمانِ آکنه.اسید فُسفریک موجود در آن به روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست کمک بسزایی میکند.

-شکر:لایه بردار و پاکسازی پوست.

-آناناس:به دلیل داشتن آنزیمِ فعال بروملین؛سفت کننده پوست،ضد التهاب،رفع چین و چروک.

-هلو:پاکسازی،سبب نرمی و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست،باعث کاهش خطوطِ پیری،روشنی و نرمی پوست.

-رازیانه :به دلیل داشتن هورمون استروژن(هورمون زنانه) ضد رویش موهای زائد و منبع ویتامین B و C هست که سبب سنتز کلاژن و حفظ جوانی میشود.

-قطره خشاش:ضد درد،ضد رویش مو،‌دارای کلسیم،فسفر و آهن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر