موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مواد اپیلاسیون دائمی

مواد اپیلاسیون دائمی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 21:29

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان مواد اپیلاسیون دائمی را مطالعه خواهید کرد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

همه‌ی ما طی این سال­ها هزاران حرف و حدیث درمورد اپیلاسیون شنیده­ ایم: اخبار خوب، بد و نادرست. اما حقیقت این است که نباید از اپیلاسیون بترسید! ما در مجموعه خانوم لند به ­روزترین دستگاه ­‌های اپیلاسیون، موم سرد و دائم با کیفیت بالا را در اختیار داریم تا مشتری­ هایمان برای کمک به خود یا مشتریان خود بهترین، قابل اعتماد ترین و راحت­ ترین محصول را تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تفاوت میان موم سرد و موم دائم، همین­طور مزایا و معایب آن، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. به­ محض این­که بدانید چه مومی برای کدام ناحیه از بدن مناسب است، مطمئنا تجربه‌­ی راحت­، موثر و امن ­تری از اپیلاسیون خواهید داشت.

موم اپیلاسیون دائم در برابر موم سرد

انواع مختلفی از موم، آن­ هم با برندهای متفاوت، وجود دارد ولی همه به دو دسته­‌ی اصلی تقسیم می­شوند: موم سرد و موم دائم ( موم گرم ). برای اپیلاسیون بدن معمولا از موم سرد استفاده می­شود. ابتدا با کاردک موم دائم را روی ناحیه­‌ی بدن می­­مالیم و سپس با پد اپیلاسیون ( نوار مخصوص ) آن را از سطح بدن جدا می­کنیم. موم دائم بیشتر مناسب نواحی مسطح‌­تر بدن، مانند: دست، پا و زیر بغل است.

موم دائم که استفاده از آن به مهارت بیشتری نیاز دارد، کمی فرق می­کند. موم دائم یا گرم به دو دسته تقسیم می شود: موم دائم مخصوص بدن که به آن ها موم های دائم با پد گفته می شود و موم های دائم مخصوص بدن و صورت که به موم های دائم بدون پد معروف هستند. این موم غلیظ­ تر از موم سرد است و زمانی­که حرارت دارد با چوب اپیلاسیون ( کاردک ) آن را روی ناحیه‌­ی مورد نظر می­مالیم. به ­محض خشک شدن موم، بدون نیاز به نوار چسب آن را جدا می­کنیم. معمولا برای اپیلاسیون صورت از موم دائمیا گرم استفاده می­شود. به­ علاوه، از نظر حرفه­‌ای، موم دائم برای نواحی حساس مانند بیکینی نیز بهترین گزینه است زیرا تنها به مو می­چسبد، نه به پوست. بدین ­ترتیب احساس ناراحتی و احتمال خارش پوست به حداقل می­رسد.

با این­ وجود، موم دائم برای اپیلاسیون بیکینی ایده­ آل است. چرا؟ زیرا برخلاف روش قدیمی در اپیلاسیون بیکینی، که در آن مقداری موی زائد در قسمت بالا باقی می­ماند، در وکس بیکینی همه موهای زائد در تمام قسمت های آن زدوده می­شود. دلیل حساسیت بیشتر این ناحیه این است که: میزان زبر بودن موی آن ناحیه بیشتر است و علاوه بر آن، در جهت­ های مختلف رشد می­کند. بنابراین استفاده از موم اپیلاسیون دائم تاثیر بیشتر و درد کم­تری دارد. شاید برایتان سوال شود که بهترین مارک موم دائم چه مارکیه؟ در جواب باید بگیم که: تمامی موم ها دارای ترکیب یکسانی هستند اما، موم های بیوتی ایمیج، بیوتی نام، پروین، موم دائم اطلس و همچنین موم دائم مارال به دلیل استفاده از صمغ طبیعی درختان در تولید موم معروف هستند.

یک نکته مهم در باره موم دائم این است که، نیاز به تکرار ندارد و با یک بار مصرف کردن آن، تمام موهای زائد از بین می رود

مزایا و معایب موم سرد

  • استفاده از موم سرد برای صورت نسبت به موم دائم درد کم­تری دارد.
  • موم سرد را تنها می­توان برای نواحی کوچک استفاده کرد وگرنه تکه­ تکه می­شود و استفاده از آن برای نواحی مسطح­تر بدن مانند پا کارآمد نیست.
  • استفاده از موم سرد راحت تر از موم دائم است.
  • در اپیلاسیون با موم سرد باید برای کندن مو های یک ناحیه از بدن چند بار عمل کندن موه های زائد را تکرار کرد تا به خوبی کنده شوند.
  • موم سرد از صمغ طبیعی درختان، به علاوه مواد طبیعی مغذی پوست تولید شده
  • موم سرد گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که میخواهند در خانه اپیلاسیون کنند و مهارت کمتری دارند
  • پوست پس از استفاده از موم سرد قابل شستشو است که مورد پسند کسانی است که تجربه کمتری دارند
  • موم سرد نسبت به موم دائم بسیار ارزان­تر است.
  • با استفاده از موم سرد هیچ گونه مواد لزجی روی سطح بدن باقی نمی­ ماند و تمیز کردن آن راحت­ تر است.

مزایا و معایب موم دائم

  • موم دائم بیشتر از موم سرد به پوست می­چسبد و به آن صدمه وارد می­کند.
  • موم دائم یا گرم، مو های کوتاه­ تر را هم از بین می­برد، بنابراین نیاز به دوبار اپیلاسیون یک ناحیه نیست.
  • موم اپیلاسیون دائم به خوبی موهای بلند را از بین می­برد بنابراین برای نواحی مسطح بدن مناسب تر است.
  • برخلاف موم سرد، نمی­توان موم دائم را برای یک ناحیه دوبار استفاده کرد زیرا لایه ­هایی از سلول های مرده پوست را از بین می­برد.
  • در تولید موم دائم، از مواد کاملا طبیعی استفاده شده.
  • با این­که موم دائم از موم سرد چسبناک­ تر است، نیازی به آمادگی خاصی قبل از استفاده از آن نیست.
  • با استفاده از موم سرد فولیکول و منافذ پوست از حرارت باز می­شود و عمل کندن مو را راحت­تر می­کند.
  • از آن­جایی که درد استفاده از موم اپیلاسیون دائم برای بسیاری از افراد کم­تر است، برای نواحی حساس مانند زیر بغل یا بیکینی مناسب است.

امیدواریم که بعد از خوندن این مقاله ترس تون از اپیلاسیون ریخته باشه و به اطلاعاتتون در مورد اپیلاسیون اضافه شده باشه. با توجه به مزایا و معایب و همچنین اطلاعاتی که در مورد هرکدوم از موم های سرد و گرم خوندید می تونید با توجه به مورد استفاده تون، بهترین موم رو انتخاب کنید. بهترین مارک موم دائم را می توان بیوتی ایمیج انتخاب کرد. زیرا در تولید وکس از مواد کاملا طبیعی و مغذی پوست استفاده کرده است.

خانوم لند جزو معتبر ترین فروشگاه های زیبایی و بهداشتی است که سعی دارد بهترین محصولات، اطلاعات و خدمات را به کاربران و مشتریان خود ارائه کند. اگر که میخواهید از یک جای مطمئن خریدتون رو انجام بدید، خانوم لند اولین گزینه برای این کاره. اگر از خوندن این مقاله لذت بردید، میتونید دیگران رو با اشتراک گذاشتن اون خوشحال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر