موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

طرز تهیه بادام سوخته برای ابرو

طرز تهیه بادام سوخته برای ابرو

نویسنده : معین | زمان انتشار : 19 مرداد 1400 ساعت 10:57

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان طرز تهیه بادام سوخته برای ابرو را مطالعه خواهید کرد.

تقویت ابرو با بادام سوخته

یکی از مهم ترین آیتم های زیبایی چهره داشتن ابرو های پر پشت و زیبا است که بتوان آن را به راحتی مدل داد. گاهی ابرو به دلایل مختلف دچار آسیب می شوند در این صورت نیاز داریم تا به آن ها رسیدگی کنیم و روش های مختلف را برای برگرداندن ابرو های خود انتخاب می کنیم. افراد به راهکار های مختلفی مانند انواع مداد ابرو، تتو و حتی کاشت ابرو به روش های طبیعی و مصنوعی روی می آورند. ما قصد داریم در این مقاله به شما راهکاری خانگی ارائه دهیم. راهکار های زیادی مانند قرص ال دی، روغن هفت مغز و تقویت ابرو با بادام سوخته وجود دارد. در این مقاله تلاش کرده ایم تا روش تقویت ابرو با بادام سوخته و فواید و آثار آن را به شما یادآوری کنیم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

علل کم پشتی ابرو

کم پشتی ابرو می تواند علل مختلفی داشته باشد که لازم است تا آن ها را برطرف کنید. از جمله این عوامل می توان به اصلاح بی رویه ابرو، عوامل ژنتیکی، استفاده بیش از حد از مداد ابرو و رنگ ابرو، تتو کردن که آثار آن بر جا می ماند، مشکلات هورمونی و تیروئیدی، عفونت و مریضی های قارچی رحم، کمبود ویتامین ها و آهن در بدن، استرس و ضربه های روحی و فشار های عصبی و استفاده از قرص های ضد بارداری اشاره کرد. کم پشتی ابرو می تواند به مرور زمان ابرو را بسیار بیشتر خراب کند و باید حتما به آن توجه کرد تا از آسیب و خرابی آن جلوگیری به عمل آید.

روش تقویت ابرو با بادام سوخته

همان طور که گفتیم یکی از راه های تقویت ابرو استفاده از بادام سوخته است. به این منظور بادام شیرین یا تلخ را پوست گرفته و با استفاده از حرارت مستقیم آن ها را بالای شعله بگیرید. سپس آن ها را در یک ظرف به پودر سرمه تبدیل کنید. حالا شما یک سرمه آماده دارید که می توانید هر روزه آن را با وسیله یک گوش پاک کن به ابرو های خود بمالید و از این طریق ابرو های خود را به وسیله این سرمه خانگی تقویت کنید.

مواد مغذی موجود در سرمه از طریق فولیکول ها جذب ابرو شده و آن ها را تقویت می کنند. به مرور زمان و پس از چند روز یا هفته متوجه خواهید شد که ابرو های شما هم رشد زیادی داشته اند و هم پر پشت شده اند. این روش یک روش کاملا طبیعی بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. با همین تکنیک ساده خانگی  می توانید از این دارو برای تقویت ابرو های خود استفاده کرده و مشکلات کم پشتی و کم رنگی آن ها را برطرف نمایید.

تاثیر سرمه در تقویت ابرو ها 

همان طور که گفتیم شما اکنون یک سرمه خانگی دارید که می توانید به وسیله آن ابرو های خود را تقویت کرده و رشد آن را تسریع کنید. این سرمه سرشار از مواد مغذی و ویتامین  E است و از این طریق ابرو های شما را رشد می دهد. استفاده از سرمه بادام  هیچ گونه عوارضی ندارد و به ابرو های شما هیچ گونه آسیب نخواهد رسید. همچنین می توانید از روغن بادام برا تقویت ابرو ها استفاده کنید.

معرفی مارک های تقویت ابرو

شما می توانید از راهکار های خانگی مانند استفاده از سیر، استفاده از فندق، تقویت ابرو با بادام سوخته، استفاده از انواع روغن و غیره خسته شده اید و حوصله استفاده از روش های خانگی و البته طبیعی را ندارید می توانید از تقویت کننده های ابرو که آماده هستند استفاده کنید اما ناگفته نماند که روش های خانگی مانند تقویت ابرو با بادام سوخته بسیار به صرفه تر و مناسب تر هستند.

 انواع مختلف تقویت کننده ابرو ساخت کشور های خارجی و داخل کشور موجود است که می توانید از داروخانه های و فروشگا های لوازم آرایش آن ها را تهیه کنید. از جمله این مارکها می توان به اوریفلیم، سینره، سریتا، آردن، پرودرما، الی ژن، تالیکا و تقویت کننده ابرو بلفارول می توان اشاره کرد. شما می توانید بسته به شرایط اقتصادی و علاقه خود هر کدام از این تقویت کننده ها را انتخاب کنید. شما می توانید مشاوره های زیادی را از سایت ما گرفته و در خانه خودتان از زیبایی خود بیشتر محافظت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: modernclinique.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر