موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

وازلین اصل کدام است

وازلین اصل کدام است

نویسنده : معین | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 12:21

وازلین اصل را چگونه تشخیص دهیم

وازلین اصل یک نوع چربی تولید شده در صنایع پتروشیمی است که از تصفیه نفت خام استحصال شده و نام اصلی آن ، ژله پترولیوم است. تولید کنندگان زیادی در ایران و جهان اقدام به تولید وازلین می نمایند و جهت مصرف برای صنایع مختلف به بازار عرضه می نمایند اما کیفیت همه آنها مطلوب نیست. همانطور که گفته شده ، نام این محصول ، ژله پترولیوم است و نام وازلین معروف ترین نام تجاری برای آن می باشد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

وازلین یک برند آمریکایی می باشد که مسلما قادر به تامین نیاز همه کشور های دنیا نیست. بخصوص در ایران که تحت تحریم های مختلف بین المللی می باشد هیچگونه محصولی از این کمپانی در بازار وجود ندارد. ولی جای نگرانی نیست زیرا امکان تهیه وازلین اصل و با کیفیت در کشور ما هم وجود دارد. در این مطلب با روش تشخیص وازلین اصل آشنا خواهید شد.

همان طور که گفته شد ، وازلین با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. میزان خلوص و کیفیت این محصول بستگی به روش های تصفیه آن دارد. هر چه فرایند تصفیه وازلین بهتر و طولانی تر و به دفعات بیشتری انجام شود ، محصولی شفاف تر ، با کیفیت بالا و ناخالصی های کمتری در اختیار خواهیم داشت. البته انجام مراحل متعدد تصفیه بر روی وازلین موجب افزایش قیمت آن نیز خواهد شد. اصولا بهترین نوع ژله پترولیوم یا همان وازلین اصل ، وازلین بهداشتی است که به منظور استفاده در مصارف پزشکی و درمانی همچون تولید کرم ، لوسیون ها ، صابون و … بکار می رود. به دلیل اینکه وازلین بهداشتی مستقیما با سلامت انسان در ارتباط بوده و سازمان های بهداشتی نظارت شدیدی بر کیفیت آن دارند ، بنابراین در تولید آن باید موارد زیادی رعایت شود. در نتیجه وازلین بهداشتی همان وازلین اصلی است.

برای تولید وازلین بهداشتی ابتدا باید اقدام به تصفیه نفت خام نموده و سپس فرایند تصفیه روی آن انجام شود تا کلیه ناخالصی های زیان آور آن جدا سازی شده و تنها چربی خالصی باقی می ماند که برای حفظ رطوبت بر روی پوست بدن بسیار مناسب است. وازلین اصل بهداشتی به عنوان پایه اصلی تولید بسیاری از محصولات بهداشتی بوده و استفاده از آن هیچ گونه زیانی برای بدن انسان ندارد.

فروش وازلین اصل

گروه سینا تولید ، تولید کننده وازلین اصل بهداشتی دارای مجوزات لازم جهت مصرف در صنایع دارویی و بهداشتی می باشد. وازلین سینا تولید کیفیت بسیار مطلوبی داشته و بخش عمده ای از آن صادر می شود. به منظور آشنایی با وازلین اصل بهداشتی و یا خرید این محصول به صورت عمده در بشکه های ۱۷۵ کیلوگرمی و یا ۵۰ کیلوگرمی با ما تماس خاصل نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر