مجله زیبایی
beautypress.fileon.ir

دستگاه كوچك كننده سينه قیمت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 اسفند 1400 ساعت 01:21

سینه های بزرگ باعث کم تحرکی و حتی احساس ناخوشی و درد در گردن و پشت کمر می شود که برای لاغر کردن سینه ها روش های مختلفی وجود دارد که استفاده از دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه بانوان طبی توانبخشی یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای درمان شلی و افتادگی سینه و سفت شدن سینه و لیفتینگ سینه و پستان است که با مکانیزم عملکردی دستگاه باعث جمع شدن بافت اسفنجی سینه و سفت تر شدن و کاهش سایز سینه ها می گردد که در طول درمان ستفاده از دستگاه کوچک کردن سینه و پستان بانوان می توانید به سایز مورد نظر خود دست پیدا کنید.

دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه بهترین وسیله برای کوچک کردن سینه های کوچک و رشد نیافته است . استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان است و در عین حال تمامی انتظارات شما را برای داشتن سینه های کوچک تر و خوش فرم تر و در نتیجه اندامی زیبا برآورده میسازد.

کرم کوچک کننده فوری سینه ژل سفت کننده سینه

با دستگاه وکیوم سینه دیگر نیازی به انجام عمل جراحی و تزریق ژل و استفاده از کرم ها و مصرف دارو نخواهید داشت. این وسیله برای افرادی مناسب است که به سن بالای ۱۸ سال رسیده اند ولی سینه های آنها رشد کافی نداشته است و یا کسانی که از فرورفتگی و جمع شدگی نوک سینه هایشان نارضایتی دارند و درروابط جنسی و یا دوران شیر دهی با مشکل مواجه میشوند. معمولا بعد از دوران شیردهی و بالارفتن سن سینه ها شل و افتاده میشوند و از جذابیت اندام خانم ها میکاهد که البته جای نگرانی نیست زیرا یکی از بهترین کاربردهای این محصول خاصیت سفت کنندگی و رفع شلی و افتادگی سینه ها میباشد.

چنانچه تابحال رویای داشتن سینه های لاغر تر و کوچک تر را در ذهن خود داشته اید این بهترین راه حل است که سریع میتوانید به آن دست یابید. یکی از برتریهای وکیوم سینه نسبت به پمپ ها و دستگاه های دیگر داشتن دو کاسه (فنجان) در این محصول است بنابراین میتوانید همزمان هر دو سینه خود را به یک اندازه کوچک و خوش فرم و سفت کنید. این یک وسیله ساده و بی خطر است و عوارض جانبی را در پی ندارد.



پمپ کاهش سایز سینه چیست؟

یک وسیله ساده میکانیکی است که با استفاده از پمپ خلاء کار میکند و از مواد بادوام و با کیفیت بالا ساخته شده است. شامل یک عدد دستگاه مکش (پمپ) ، سینه بند الاستیکی و تعدادی کاسه است .تنوع کاسه ها به شما این امکان را میدهند تا عمل را نظارت کنید و سینه ها را به فنجان ها برسانید. مقیاس اندازه گیری در هر فنجان برای اطلاعات شما وجود دارد.

با توجه به اصول فیزیواوژی ، افزایش سایز عضلات سینه از طریق حرکت مکانیکی دستگاه وکیوم باعث جمع شدن بافت اسفنجی سینه که بزرگ تر شده و یا آویزان شده گردیده و در کوتاه مدت باعث کوچک تر و سفت تر شدن سینه ها و افزایش جذابیت زنانه و رسیدن به تناسب اندام ایده ال برای زن مدرن و امروزی میشود.

دلایل محتلفی برای بزرگ شدن سینه ها و یا شل و افتاده شدن و آویزانی سینه ها وجود دارد که شاید بتوان به :

  1. ژنتیکی و ارثی
  2. عدم تقویت عضلات سینه ای
  3. شردهی نوزاد و کودک
  4. جاذبه زمین که باعث شلی سینه ها می گردد
  5. تغییرات هورمونی
  6. و…

طرز استفاده»

  • توجه داشته باشید قبل از استفاده سینه هایتان را بخوبی شسته و تمیز نمایید.
  • سایز مناسب کاسه را برای سینه های خود انتخاب کرده و در موقعیت مناسب روی سینه خود قرار دهید به نحوی که هوا وارد محفظه نشود.
  • بوسیله شلنگ رابط پمپ وکیوم را به کاسه ها متصل نمایید بهتر است برای جلوگیری از برخورد کاسه با نوک سینه ، به آرامی محفظه کاسه ای را به سمت بالا کمی کج کنید.
  • با یک دست محفظه ها را گرفته و با دست دیگر پمپ مکش را بکشید تا هوای داخل محفظه به آرامی خالی شود. از پمپ زدن سریع و پشت سر هم خودداری نمایید و سعی کنید در بین هرمکشی که انجام میدهید دو ثانیه صبر کنید. سعی نکنید بیش از حد پمپ کنید اگر احساس درد بیش از حد و یا ناراحتی غیر قابل تحمل داشته باشید، توقف کنید، فشار را آزاد کنید و به استراحت بپردازید.
  • پس از انجام کارهای فوق و حجیم شدن سینه ها به سطح مورد نظر ، سوپاپ انتهای محفظه ها را بکشید تا هوا به داخل محفظه برگردد و محفظه را به آرامی از سینه ها جدا کنید نیاز به اعمال فشار نیست کمی صبر کنید خودش جدا میشود. کاسه ها را بعد از جدا کردن با آب بشورید.
  • این وسیله برای استفاده شخصی است و برای رعایت مراقبت های بهداشتی آن را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

استفاده روزانه 2بار در هنگام صبح و شب و هر نوبت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برای گرفتن بهترین نتیجه توسط شرکت سازنده دستگاه سینه خانم ها توصیه میشود.

پمپ فرم دهنده لاغری سینه
دستگاه کوچک کردن سایز سینه رینتاب اصل
دستگاه کوچک کننده سینه برقی Rintab
دستگاه کوچک کننده سینه
دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه
پمپ کوچک کننده سینه خانم ها

عملکرد پمپ لاغر کننده جمع کننده سینه

با روش اتسفاده بسیار ساده از دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه که برای فرم دهی و درمان شلی و افتادگی و سفت کردن سینه ها استفاده می شود اثربخشی بسیار سریعی را کاهش سایز و بالا کشیدن سینه ها برای شما به همراه دارد که همین امر باعث محبوبیت بسیار چشمگیر این روش فوق العاده برای کوچک کردن سینه ها و حالت دهنده سینه ها شده است.  بصورت کلی شاید ۴ تا ۶ ماه طول می کشد تا تغییرات قابل توجهی در اندازه سینه خود مشاهده کنید که البته این مقدار زمان ثابت نبوده و با هر نوع فیزیک بدنی متفاوت می باشد. با استفاده منظم و طولانی مدت بهترین نتایج را بدست می آورید.

برای بهترین نتایج، ۵ تا ۸ دقیقه با دست سینه خود را ماساژ دهید. این نیز مهم است، زیرا این اثر می تواند عملکرد دستگاه را بهبود دهد.

دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه خارجی اصل

با توجه به وضعیت خود، چرخه و زمان استفاده را تنظیم کنید، اما بهترین موقع برای استفاده از آن صبح و سپس در شب است.

استفاده منظم از دستگاه وکیوم به تحریک و افزایش گردش خون در سینه شما کمک می کند و باعث انعطاف پذیری و شکل منحنی زیبا برای سینه شما می شود.

وکیوم سینه به طور موثری نقاط طب سوزنی سینه را فعال می کند، در حالیکه با افزایش جذب چربی ، سم زدایی سموم برای افزایش متابولیسم، و افزایش گردش خون در سینه شما را افزایش می دهد.


پمپ سینه برای چه کسانی مفید است؟

  • اصلاح سایز سینه ها
  • پستان داپلازی
  • حالت دهی سینه ها
  • افتادگی و شلی پستان ناشی از شیردهی
  • لیفتینگ سینه و پستان
  • پستان تغییر شکل یافته
  • آتروفی پستان
  • افسردگی و تورفتگی نوک پستان

  • بهترین دستگاه خوش فرم کننده سینه

سن موثر برای استفاده از وکیوم فرم دهنده سینه

چرا به دنبال جراحی پر هزینه و خطرناک بروید، زمانیکه میتوانید سایز سینه خود را در خانه افزایش دهید!

خرید پمپ کاهش سایز سینه بانوان لطفا توجه داشته باشید این محصول برای خانم های زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود. بنابر این شما با ثبت سفارش اعلام میکنید که بالای ۱۸ سال سن دارید.


جهت مشاوره و انتخاب دسنگاه پمپ سینه بانوان طبی توانبخشی اصل و ثبت سفارش و خرید لطفا با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

کرم فرم سینه سینره ساخت ایرانخرید بهترین كرم كوچک كننده سينه


منبع: ikkala.ir