موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

اپیلیدی براون ۵۳۷۶

اپیلیدی براون ۵۳۷۶

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 01 آذر 1400 ساعت 09:12

{{= Emarsys.convertToFaDigit(Emarsys.formatCurrency(p.price, false, '' ))}} تومان

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

{{ } }} {{ } }} ]]>

بیش از ۵۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

Braun Silk Epil 5 Series 5-541 Epilator

  • جنس موچین: استیل ضد زنگ
  • قابلیت شستشو: دارد
  • ماساژور: دارد
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)

فروشنده: بازرگانی فرهاد برگزیدهرسمی

عملکرد: ۳.۷ از ۵ ٪ رضایت از کالا

عملکرد

۳.۷

از ۵

(عضویت از ۶ ماه, ۱۴ ساعت پیش)

گارانتی ۲۴ ماهه تهران بوران

گارانتی ۲۴ ماهه تهران بوران

ارسال از ۲ روز کاری آینده آماده ارسال ارسال سریع

ارسال از ۲ روز کاری آینده آماده ارسال ارسال سریع

این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.

این کالا در حال حاضر در انبار دیجی‌کالا موجود ، آماده پردازش و ارسال است.

این کالا از ۳ ساعت پس از ثبت سفارش، به دست شما خواهد رسید.

  تومان تخفیف سازمانی کسر گردیده است.

فروشنده دیگر این کالا

مشاهده

از تومان توسط فروشندگان دیگر

مشاهده

فروش ویژه

  • افزودن به علاقه‌مندی
  • اشتراک گذاری
  • اطلاع‌رسانی شگفت‌انگیز
  • نمودار قیمت
  • مقایسه

لیست فروشنده / گارانتی‌های این محصول

بازرگانی فرهاد

بازرگانی فرهاد

عملکرد

۳.۷از ۵ (عضویت از ۶ ماه, ۱۴ ساعت پیش)

ارسال از ۲ روز کاری آینده

این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.

گارانتی ۲۴ ماهه تهران بوران

گلشن

عملکرد: ۰ از ۵ ۷۰٪ رضایت از کالا

گلشن

عملکرد

۰از ۵ (عضویت از ۲ سال, ۲ ماه پیش) ۷۰٪رضایت از کالا(۲ نفر)

  • کاملا راضی

    ۰٪

  • راضی

    ۵۰٪

  • نظری ندارم

    ۵۰٪

  • ناراضی

    ۰٪

  • کاملا ناراضی

    ۰٪

ارسال از ۲ روز کاری آینده

این کالا در انبار فروشنده موجود است. برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.

گارانتی ۲۴ ماهه تهران بوران

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی Braun Silk Epil 5 Series 5-541 Epilator

موهای زائد به دلیل ظاهر بدی که ایجاد می‌کنند، باید کوتاه شده یا اینکه به طور کامل از ریشه کنده شوند. برای کوتاه کردن این موها باید از دستگاه‌های شیور و برای کندن آن‌ها از ریشه هم می‌توان از اپیلاتورهای دارای موچین استفاده کرد. شرکت «براون» اقدام به تولید اپیلاتوری کرده است که قابلیت شیوکردن موها را نیز دارد. این اپیلاتور «Braun 5-541» نام دارد و علاوه‌بر سری موکن، دارای سری شیور نیز است. سری موکن دارای 28 موچین از جنس استیل ضدزنگ است که روی غلتکی چرخان قرار دارند. این موچین‌ها با طراحی خاص خود، قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا 0.5 میلی‌متر را دارند. سری شیور برای قطع موها در نزدیک‌ترین حالت به پوست استفاده می‌شود که البته برای کوتاه‌کردن موها، یک شانه‌ی نیمه‌شفاف روی آن قرار می‌گیرد. برای نقاط محدود، یک سری دارای غلتک و ماساژور نیز ارائه شده که روی اپیلاتور قرار می‌گیرد. برای اینکه تماس بهتری بین پوست و سر اپیلاتور برقرار شود، یک پوشش پلاستیکی روی غلتک قرار می‌گیرد. استفاده از همه‌ی این قابلیت‌ها زمانی راحت‌تر می‌شود که بتوان از دستگاه در حالت مرطوب هم استفاده کرد. خوشبختانه این مدل کاملا ضدآب است و می‌توان در حمام و زیر آب گرم، به نتیجه‌ی مطلوب‌تری رسید. سرعت چرخش سر اپیلاتور قابل ‌تغییر است و توسط دکمه‌ی خاموش/روشن، بین دو حالت آرام و سریع تغییر می‌کند. بالای این دکمه نشانگر باتری قرار دارد که در حالت روشن‌کردن دستگاه به رنگ سبز دیده می‌شود. 5-511 به باتری قابل شارژ نیز مجهز شده که با یک ساعت شارژکردن، انرژی لازم برای 30 دقیقه کارکردن با دستگاه را فراهم می‌آورد. برای تمیزکردن اپیلاتور، می‌توان توسط دکمه‌ی قرار داده‌شده در پشت بدنه، سر آن را جدا و تمیز کرد. بدنه‌ی اپیلاتور دارای طراحی ارگونومیک است و پشت و جلوی آن شیارهایی دارد که احتمال لیزخوردن دستگاه از دست را کم می‌کند. به طور خلاصه Braun 5-541 دارای 28 موچین، 4 سری مختلف شامل شیور، طراحی ارگونومیک و باتری قابل شارژ بوده و کاملا ضدآب است.

ادامه مطلب

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

  • قدرت و کیفیت

  • طراحی و ظاهر

  • نوآوری

نقاط قوت

  • دارای شیور
  • بدنه‌ی ضدلغزش
  • دارای سری‌های مختلف

نقد و بررسی تخصصی

داشتن پوست صاف و لطیف یکی از دل‌خواسته‌های اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها در سراسر جهان است. از گذشته‌های دور راه‌های متفاوت و گوناگونی برای داشتن پوستی پاکیزه امتحان شد که هر کدام معایب و مزایای خود را داشتند. از آسیب کمتر به پوست تا تداوم پاکیزگی اولویت‌هایی بود که بر اساس آن‌ها راه‌های گوناگون مو زدایی امتحان شد. با وجود اینکه راه‌های قدیمی مانند استفاده از تیغ‌های خودتراش و وکس‌های سنتی و مدرن هنوز طرفداران خاص خود را دارند، اما حالا باید ورود خانم‌ها را به امپراطوری ماشین‌های برقی اصلاح خوش‌آمد گفت. از اوایل قرن بیستم و با معرفی اولین ماشین‌های موزدای برقی دوره‌ی جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش‌رفتن زمان و تکنولوژی و هم‌راه با دیگر اختراعات عصر طلایی فناوری، این ماشین‌ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. با پیشرفت فناوری طراحان وسایل اصلاح برقی به مدل‌های جدیدی از موزدایی دست پیدا کردند که هم فاکتور ماندگاری را برای کاربران به همراه داشتند و هم پوستی لطیف و بدون آسیب را برای آن‌ها به ارمغان می‌آوردند.  برند آلمانی براون که در سال ۱۹۲۱ میلادی در شهر فرانکفورت بنیان‌گذاری شد را شاید بتوان معروف‌ترین کمپانی تولید کننده‌ی ماشین‌های اصلاح برای خانم‌ها و آقایان دانست. این شرکت هر روز ماشین‌های مدرن‌تری با امکانات پیشرفته‌تر برای خانم‌ها طراحی می‌کند که پروسه‌ی اصلاح موهای زائد را راحت‌تر می‌کند. اصلاح با راه‌های سنتی چندصد ساله هنوز هم رایج است. حالا سوال اینجاست که چرا خانم‌ها باید به سراغ ماشین‌های اصلاح برقی بروند؟

معرفی

یکی از محصولات مدرن براون که برای استفاده‌ی بانوان طراحی و به بازار عرضه شده اپیلاتور براون سری 5 مدل 541-5 است. چندین سال است که اپیلاتورهای برقی تبدیل به یکی از وسایل ثابت بانوان شده‌اند و جای خود را در کشوی میز آرایش خانم‌ها باز کرده‌اند. به همین خاطر شرکت‌های تولید‌کننده‌ی آن‌ها به دنبال ارائه‌ی محصولاتی مدرن‌تر هستند که راحتی، لطافت و اثرگذاری بیشتری را به همراه داشته باشند. استفاده از موچین‌های ظریف که توانایی درآوردن موهای دست و پا را با طولی در حدود نیم میلی‌متر دارند در کنار سَری‌هایی که کارایی دستگاه را بالاتر می‌برند این دستگاه‌ها را تبدیل به ابزارهایی بسیار محبوب کرده است. طراحی ارگونومیک محصولات براون چه در بخش محصولات آقایان و چه در بخش محصولات مربوط به خانم‌ها از شهرت بالایی برخوردار است و همین موضوع راحتی کار با محصولات این شرکت آلمانی را تضمین می‌کند. شیارهای تعبیه شده روی بدنه‌ی این اپیلاتور از سر خوردن آن هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. اما این‌ها تمام ویژگی‌های این اپیلاتور محبوب نیستند. چندین عامل دیگر نیز در کنار عوامل ذکر شده در این ابزار زیبایی جمع شده‌اند تا آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محصولات براون کنند.

ویژگی‌ها

سری‌های متفاوت با کارایی بالا! این برگ برنده‌ی براون در رقابت با دیگر اپیلاتورهای موجود در بازار این ابزار زیبایی است. علاوه بر سری اصلی که موچین‌های دستگاه روی آن قرار داده شده‌اند، سه سری دیگر نیز در جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که کاربر می‌تواند به راحتی و با یک فشار ملایم انگشت آن‌ها را از روی دستگاه باز کرده و با دیگری تعویض کند. یکی از این سری‌ها صفحه‌ای فویلی مانند ریش‌تراش‌های مردانه دارد که به کمک آن می‌توان مو‌های ضخیم‌تر که ریشه‌ای محکم‌تر دارند را به راحتی اصلاح کرد. این سری یک اصلاح کامل و بدون نقص را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. سری دیگر که براون برای این اپیلاتور در نظر گرفته، یک تریمر است که روش استفاده‌ای بسیار ساده دارد. این سری برای کوتاه کردن موهای مناطق حساس بدن در نظر گرفته شده که احتمال التهاب یا درد برای موزدایی آن‌ها وجود دارد. وجود یک صفحه‌ی محافظ روی این تریمر خیال کاربر این محصول براون را از هر بابت آسوده می کند. سری دیگر یک ماساژور کوچک را در اختیار شما قرار می‌دهد. چرخ‌های مواج بسیار ظریفی که روی این سری تعبیه شده به صورت کامل با پوست تماس پیدا کرده و با ظرافتی مثال زدنی پوست کاربر را ماساژ می‌دهد تا پروسه‌ی اصلاح با لطیف‌ترین شکل ممکن انجام شود.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی این اپیلاتور نه تنها ضد‌آب بودن آن، که قابلیت کارکردن با آن در مجاورت رطوبت است. درآمدن موها در حالت خشک مسلما سخت و با کمی درد همراه است. طراحان براون حالا ابزاری را ارائه کرده‌اند که در حالت جریان آب روی پوست هم قابل استفاده است.جریان آب گرم روی پوست به کاربر این دستگاه حس بسیار خوبی می‌دهد و کمک می‌کند تا اصلاحی آرام و راحت را تجربه کند. وجود ۲۸ موچین بسیار ظریف به کاربر کمک می‌کند تا با کمترین حرکت دست بیشترین نتیجه را از کار با این اپیلاتور کسب کند. این موچین‌ها با دقت بسیار بالایی موهایی به کوتاهی نیم میلی‌متر را درگیر کرده و به خاطر چینش حساب شده روی سری دستگاه با دقت بالایی موها را شکار می‌کنند. این موچین‌ها روی یک سَری با طراحی مدرن قرار گرفته‌اند که تمام عرض آن با پوست تماس پیدا کرده و کیفیت اصلاح را بسیار بالا می‌برد. High Frequency Massage System یک فناوری ساده اما مدرن است که توسط متخصصین براون طراحی شده و با تحریک ملایم پوست در زمان استفاده تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از موزدایی را برای کاربر به همراه دارد. طراحی فوق‌العاده و ارگونومیک دسته ی این اپیلاتور از سر خوردن آن تحت هرشرایطی حتا در هنگام استفاده در مجاورت رطوبت جلوگیری می‌کند.

طراحان براون برای این اپیلاتور یک چراغ با نور متمرکز بر روی بدنه طراحی کرده‌اند که به کاربر کمک می‌کند تا با دقتی بالا وضعیت موهای جدا شده و باقیمانده را در هنگام کار با دستگاه بررسی کند. هرچند مدت‌هاست که ماشین‌های اصلاح به فناوری بدون سیم مجهز شده‌اند اما  نمی‌توان از تمام ویژگی‌های این ریش‌تراش گفت و به باتری قابل شارژ تعبیه شده در آن اشاره نکرد. باتری نیکل متال هیدرید که براون برای این ماشین اپیلاتور در نظر گرفته توانایی تامین انرژی برای ۴۰ دقیقه کار مداوم را دارد. نکته‌ی جالب توجه زمان ۱ ساعته‌ایست که برای پر شدن باتری این ماشین از حالت کاملن خالی وجود دارد. کاربر این اپیلاتور می‌تواند به انتخاب خود با دو سرعت کم و زیاد عملیات اصلاح را انجام دهد. بسته به نوع و میزان لطافت پوست انتخاب بین این دو سرعت کمک می‌کند تا بهترین نتیجه و کمترین التهاب را داشته باشد. ضد آب بودن هم ویژگی مهم دیگر این دستگاه به شمار می‌رود که به کاربر امکان شستشوی اپیلاتور خود را با جریان مستقیم آب  و در نتیجه پاکیزگی بیشتر و دقیق‌تر را می‌دهد.

جمع بندی

در مجموع باید گفت با توجه به پیش‌رفت‌هایی که براون در زمینه‌ی ماشین‌های اصلاح و زیبایی داشته، اپیلاتورهای سری ۵  انتخاب‌هایی دوست‌داشتنی، مدرن و کارآمد به شمار می‌رود. ماشینی مدرن با قابلیت‌های بالا که دست شما را در اصلاح در شرایط گوناگون باز می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند جای تمام روش های سنتی و قدیمی را با دقتی بسیار بالا و نتیجه‌ای فوق‌العاده بگیرد. حساس بودن پوست شما  و ظهور جوش‌ها و زخم‌های کوچک بعد از اصلاح دیگر یک نگرانی همیشگی نیست. شما می‌توانید حتا زیر دوش و با استفاده از جریان آب گرم از یک اصلاح سریع، کامل و بدون نقص لذت ببرید. بروان زیبایی را به شما هدیه داده است.

مشخصات فنی Braun Silk Epil 5 Series 5-541 Epilator

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح

    اپیلاتور

  • جنس موچین

    استیل ضد زنگ

  • تعداد موچین

    28 عدد

  • مقاومت در برابر آب

    دارد

  • قابلیت شستشو

    دارد

  • استفاده به صورت خشک و مرطوب

    دارد

  • سر قابل شستشو

    دارد

  • ماساژور

    دارد

  • منبع تغذیه

    باتری قابل شارژ(بی سیم)

  • استند شارژ

    ندارد

  • قابلیت تنظیم سرعت

    دارد

  • تعداد سری

    4 عدد

  • سایر توضیحات

    - دارای4 سری قابل تعویض:

  • 1- سری شیور

  • 2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور

  • 3- سری محدود دارای ماساژور

  • 4- سری اصلی

  • - قابلیت تنظیم سرعت در دو وضعیت

  • - دارای باتری قابل شارژ:

  • مدت زمان شارژ کامل باتری: یک ساعت

  • مدت زمان شارژدهی: 30 دقیقه

  • - دارای نشانگر

  • - ساخت آلمان

اقلام همراه

  • منبع شارژ

    آداپتور برق

  • درپوش محافظ

    ندارد

  • برس تمیز کننده

    دارد

  • کیف نگهداری

    ندارد

  • سایر اقلام همراه

    1- سری شیور

  • 2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور

  • 3- سری محدود دارای ماساژور

  • 4- سری اصلی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

موجود

ناموجود

قیمت بدون تخفیف

اپیلاتور براون سری Silk Epil 5 مدل 541-5

گزارش قیمت مناسب‌تر این کالا

بازخورد در مورد این کالا

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر