موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

میکرونیدلینگ برای لک جای جوش

میکرونیدلینگ برای لک جای جوش

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 16:56

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان میکرونیدلینگ برای لک جای جوش را مطالعه خواهید کرد.

روشهای بسیار زیادی برای درمان جای جوش و جای زخم استفاده‌‌ می‌شود. میکرونیدلینگ یکی از روش های جدید و نوین برای درمان آسیب های پوستی است. پس از دست و پنجه نرم کردن های طولانی و طاقت فرسا برای درمان جوش در صورت، همان هنگام که میخواهیم نفس راحتی بکشیم و بگوییم بالاخره درمان جوش هایم تمام شد و از شر آنها راحت شدم، متوجه میشویم که باید به فکر درمان جای جوش (اسکار)باشیم. دراین مقاله به بررسی درمان جای جوش با میکرونیدلینگ می پردازیم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ (CIT)روشی است که با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته می گردد.در میکرونیدلینگ (دستگاه جوانسازی پوست)روش درمان به گونه ای است که تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک(که براساس نوع پوست وهدف مورد نظر مشخص میگردد)، به طور همزمان وارد لایه دوم پوست(درم) می شوند.دراین سیستم ایمنی بدن فعال شده و سبب افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن وهمچنین افزایش ضخامت لایه اول پوست (اپیدرم) میگردد.رشته های کلاژن والاستین درواقع رشته های پروتئینی هستند که وظیفه استحکام وحفظ خاصیت ارتجاعی پوست را به عهده داشته وعامل اصلی درجوانسازی پوست به شمار می آیند.

کاربردهای میکرونیدلینگ چیست

میکرونیدلینگ پوست معمولاً در موارد زیر کاربرد بهتری دارد:

  • ترمیم اسکارهایی که در اثر آکنه ، اعمال جراحی و سوختگی ایجادشده‌اند (چه جدید و چه کهنه )
  • از بین بردن علائم افتادگی و شل شدگی پوست
  • کاهش خط‌ها و چین‌وچروک‌های پوست
  •  افزایش کلاژن و جوانسازی پوست 
  • کاهش منافذ و یکپارچگی پوست 
  • بهبود اسکار آکنه 
  • بهبود سلولیت

میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر به بهبود جای جوش و آسیب های پوستی دیگر کمک‌‌ می‌کند. در حال حاضر موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه میکرونیدلینگ با درمارولر است. ام در این روش با استفاده از درمارولر پوست را تحریک به کلاژن سازی‌‌ می‌کنند در نتیجه با ساخت مقادیر زیادی کلاژن و الاستین، پوست بافت خود و جای اسکار و آکنه را نیز ترمیم‌‌ می‌کند.روزه بسیاری ازمتخصصین پوست میکرونیدلینگ را به بیماران خود پیشنهاد‌‌ میکنند. این روش کاملا  ایمن وبدون عوارض می باشد.

دراین روش منافذ بسیارریزی که درپوست توسط سوزن های درمارولر ایجاد‌‌ می‌شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف جای زخم و آکنه را فراهم‌‌ می‌نماید.حال با تحریک سلولهای بنیادی موجود در پوست آثارترمیمی به بهترین شکل صورت‌‌ میگیرد. این منافذ بسیار ریز به تحریک فاکتورهای رشد پلاکت برای تولید کلاژن و الاستین جدید کمک‌‌ می‌کند. درمارولینگ یا میکرونیدلینگ درکنار سلولهای بنیادی گیاهی در درمان ناصافی های پوست که ناشی از جوش های آکنه ٬ آبله مرغان و سالک‌‌ می‌باشد٬ بسیار کارآمد و موثر است.

درمارولینگ یک روش کلاژن سازی طبیعی است.بوسیله میکرونیدلینگ‌‌ یا درمارولرخانگی می‌توان آثار ناشی از بخیه و زخم وجراحی ونیز اسکار باقی مانده‌ی سوختگیها وجایی جوش و آکنه  را به حداقل رساند. برای اولین بار دردنیا میکرونیدلینگ امیدهای بسیاری را در درمان آسیب ها و عارضه های پوستی وزیبایی ایجاد کرده است.

%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%B12-1.jpgدرمارولر چگونه کار می کند؟

با کشیدن درمارولر بر روی پوست سوزنهای ریز آن بدون آسیب رساندن به پوست منافذ بسیار ریزی بر روی لایه سطحی پوست ایجاد می نمایند اگر چه این منافذ پس از چند ساعت به خودی خود بسته میشوند ولی این تحریک سبب مطلوب ترین اثر بر پوست یعنی ساخت کلاژن خواهد شد. از طرف دیگر استفاده هم زمان درمارولر با داروها، کرمها و سرم های پوستی کمک به جذب بالاتر آنها تا چندین برابر و کمک به گذراین مواد از لایه ی شاخی پوست خواهدشد.درمارولر، یک روش سریع، ارزان­ قیمت و موثر برای احیا، جوانسازی، و بازسازی پوست است.

باکشیدن درمارولر بر روی پوست که دارای سوزنهای بسیار ریزی میباشد بدون آسیب رساندن به پوست منافذ بسیار ریزی بر روی لایه سطحی پوست ایجاد میشود.اگر چه این منافذ پس از چند ساعت به خودی خود بسته می شوند ولی این تحریک سبب مطلوب ترین اثر بر پوست یعنی ساخت کلاژن خواهد شد.

بعد از استفاده از درمارولر، هنگامی که پوست شروع به تولید کلاژن برای پر کردن منافذ ایجاد شده توسط سوزن‌‌ می‌کند، بافت پوست را بهبود‌‌ می‌بخشد. علاوه بر این جای جوش، جای زخم و ترک های پوستی را نیز از بین‌‌ می‌برد.اگر شما وقت مراجعه به کلینیک متخصص را ندارید،می‌توانید از درمارولر در خانه استفاده کنید و مشکلات پوست خود را برطرف کنید.

مزایای درمارولینگ

این درمان درتحریک تولید کلاژن موثر است. تقریبا تمام افرادی که این درمان را تجربه کرده اند، گزارش دادند که پس از انجام درمارولر پوستشان انعطاف پذیرتر شده است.باافزایش سن، بافت پوست به علت کاهش ضخامت کلاژن،سست وپراکنده میشود.درمارولر با تحریک ساخت کلاژن والاستین جدید به طورطبیعی بااین اتفاق مقابله میکند.

در کاهش چین و چروک های عمیق و خطوط ریز موثر است. کلاژن جدید تولید شده به عنوان ماده ی پرکننده ی خطوط صورت و چین و چروک ها عمل کرده واین کار باعث افزایش انعطاف پذیری پوست می گردد. درنتیجه، خطوط صورت وچین و چروک ها به طور دائمی محومیشود .

به کاهش اسکار های ناشی از جوش کمک می کند. هنگامی که یک جوش بهبود می یابد ، یک شکاف عمیق ایجاد می شود که همان بافت اسکار (جوشگاه) است. تولید کلاژن برای بهبود ظاهر این بافت ضروری است. با چند جلسه درمان با درمارولر بهبودی قابل توجهی به دست خواهد آمد.درمارولر علاوه بر مزایایی که نسبت به دیگر روش ها دارد، هزینه ی کم تری نیز برای شما دارد.

ویدیوپیشنهادی در این مقاله :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر