موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مالیدن کپسول ویتامین دی روی پوست صورت

مالیدن کپسول ویتامین دی روی پوست صورت

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 01 آذر 1400 ساعت 22:13

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان مالیدن کپسول ویتامین دی روی پوست صورت را مطالعه خواهید کرد.

مالیدن کپسول ویتامین دی روی پوست صورت را از سایت نکس 98 دریافت کنید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معجزه کپسول ویتامین برای پوست دور چشم - Parstoday

https%3A%2F%2Fmedia.parstoday.com%2Fimage%2F4bpw25f6b960ea1bage_800C450.jpg

اگر نگران این هستید که چشمهایتان زیبایی خود را با ایجاد چین و چروک اطراف آن از دست بدهد از کپسول های ویتامین استفاده کنید.

به گزارش فرتاک نیوز،پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و این امر نیز باعث ایجاد چین و چروک می گردد. چین و چروک دور چشم، چهره را خسته و پیرتر نشان می دهد. برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و یا به تاخیر انداختن ایجاد آن باید بیشتر از پوست مراقبت کرد. یک روش عالی برای مراقبت از پوست استفاده از کپسول ویتامین است. 

روغن ویتامینE هم یک ماده‌ی مغذی و هم یک آنتی‌ اکسیدان است. بر اساس گفته‌های دفتر مکمل‌های غذایی در انستیتوی ملی این روغن می‌تواند رادیکال‌ های آزاد را که باعث آسیب‌رسانی به سلول‌ها و بیماری‌های قلبی-عروقی، سرطان و سایر امراض می‌شوند را خنثی کند. دکتر مانوج آهوجا از بیمارستان Fortis می‌گوید: روغن ویتامینE یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی قدرتمند است که می‌تواند وضعیت کلی سلامت وپوست شما را جلایی دوباره ببخشد. این روغن حاوی گروهی از هشت ترکیب مختلف، ازجمله توکوفرول‌ها و توکوترینول‌ها می‌باشد. روغن ویتامین E در خالص‌ترین نوع خود، تنوع گسترده‌ای دارد. می‌توانید آن را روی پوست خود پخش کنید یا کپسولش را میل نمایید

خواص روغن ویتامین E

دکتر دیپالی باردواج، از متخصصان پوست در دهلی می‌گوید:  ویتامینE اعصاب را قوی‌تر کرده و پوست را از درون تغذیه می‌کند. کپسول‌های ویتامین E را با استفاده از سنجاق پاره کرده و آن را بر روی صورتتان بمالید تا پوست نرم و درخشان دلخواهتان را پیدا کنید.

نشانه های کشیدگی را درمان می کند

پس از بارداری یا زمانی که چاقی و لاغری ناگهانی را تجربه می‌کنید، نشانه‌های کشیدگی روی پوستتان ظاهر می‌شوند. دکتر موکش گیردهار، متخصص پوست در بیمارستان Max Super Speciality می‌گوید: روغن ویتامین E را روی پوستتان بمالید تا مواد مغذی موجود در بافت پوست افزایش پیدا کند. به منظور کاهش این نشانه‌ها، می‌توانید به صورت منظم و موضعی نیز از این روغن بهره بگیری.

زخم ها را کمرنگ می کند

دکتر موکش گیردهار می‌گوید: روغن ویتامین E به نوسازی سلول‌های پوست کمک کرده و لکه‌های قهوه‌ای یا زخم‌های صورت را کم‌رنگ می‌کند.

اسپاسم های عضلانی را درمان می کند

دکتر مانوج آهوجا می‌گوید: ویتامین E برای آرام‌کردن عضلات بسیار خوب بوده و می‌تواند اسپاسم‌های عضلانی را درمان کند.

ضد پیری است

دکتر دیپالی می‌گوید: اگر نشانه‌هایی از پیری زودرس نظیر چروک دور چشم را مشاهده می‌کنید، دو تا سه بار در هفته روغن ویتامینE را در کنار کرم‌های معمول استفاده کنید تا بهترین نتایج را مشاهده نمایید. با این روند پوستتان سالم شده و نشانه‌های افزایش سن را از بین می‌برد.

همانند مرطوب کننده عمل می کند

دکتر آهوجا می‌گوید: «روغن ویتامین E یک ماده مغذی محلول در چربی است و بدین‌ترتیب از محصولات محلول در آب سنگین‌تر است. می‌تواند رطوبت ازدست‌رفته را برگرداند و به همین دلیل بهترین عملکرد را برای پوست‌‎های خشک و آسیب‌دیده در پی دارد». می‌توانید چند قطره از روغن ویتامین E را با لوسیون مرطوب‌کننده ترکیب کنید و قبل از رفتن به رختخواب روی بدنتان بمالید.

دایره های مشکی را درمان می کند

استفاده از روغن ویتامین E به دور چشم‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از دایره‌های مشکی است. ۲-۳ روز از این روغن در کنار کرم معمول استفاده کنید و به آرامی دور چشم را ماساژ دهید.

آفتاب سوختگی را درمان می کند

چند قطره روغن ویتامین E را روی محل آفتاب‌سوخته ریخته و به آرامی آن را بمالید. دکتر آدارش کومار به عنوان پزشک داخلی می‌گوید: «ویتامین E نیروگاهی از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد حاصله از تشعشع فرابنفش خورشید را خنثی کند و بدین‌ترتیب، آفتاب‌سوختگی را ترمیم می‌کند».

به عنوان یک واسط تمیز کننده عمل می کند

روغن ویتامین E یک نرم‌کننده‌ی سنگین بوده و بهترین راه برای رهایی از غبار، دوده و سایر ناخالصی‌ها می‌باشد و به صورت همزمان می‌تواند تعادل چربی پوست را حفظ کند. چند قطره از روغن ویتامین E را روی یک توپ نخی ریخته و آن را روی صورتتان بمالید.

لب های خشک شده را درمان می کند

دکتر دیپالی باردواج می‌گوید: «روغن ویتامین E به عنوان مرطوب‌کننده عمل کرده و لب‌های خشک را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند». می‌توانید آن را به تنهایی یا در ترکیب با عسل استفاده کنید.

چگونگی استفاده از قرص ویتامین Eبرای درمان چین و چروک دور چشم

به دلیل حساس ونازک بودن پوست زیر چشم  این ناحیه از صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد وهمیشه باید مرطوب نگه داشته شود  به همین منظور اغلب افراد از کرم های دور چشم استفاده می کنند که بسیار گران قیمت هستند و همه افراد توان خرید این کرم ها را ندارند. ما در اینجا ماده ای طبیعی و ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم که جایگزین خوبی برای کرم های گران قیمت دور چشم هستند .

اکثر خانمها با چروک هایی که زیر چشم شان وجود دارند درگیرند اما راه حل هایی دارد:

ما در این مطلب تمامی راه حل ها برای رفع چین چروک دور چشم را به شما معرفی خواهیم کردیکی از این روش ها استفاده از قرص ویتامین ای است که قابل دسترس وارزان قیمت می باشد .

برای از بین بردن خطوط وچین چروک دور چشم استفاده مرتب از روغن ویتامین ای وماساژمحل مورد نظر راه حل بسیار مناسبی است.

بهترین روش رفع چین و چروک دور چشم

شما می توانید هر شب قرص ویتامین ای را با روغن این ویتامین ترکیب کرده ودور چشمان تان ماساژ دهید این کار را تکرار کنید تا چین وچروک دور چشمان تان بهبود یافته وپوستی صاف داشته باشید .

ماسک کردن

می توانید از این ترکیب به عنوان ماسک برای از بین بردن چین وچروک وخطوط زیر چشم استفاده کنید این ترکیب را به مدت ۱۵ دقیقه در ناحیه مورد نظر قرار دهید

ترکیب ان با روغن

روش دیگر مصرف آن مخلوط کردن با روغن های دیگر است از جمله روغن بادام وروغن زیتون . :اگر استفاده بدین صورت برایتان مطلوب نیست می توانید به صورت کپسول استفاده کنید .

قهوه

مخلوط کردن با پودر قهوه روش دیگر استفاده از قرص ویتامین ای است بدین ترتیب که مقداری پودر قهوه را با روغن ویتامین ای به صورت ژلی درست کرده وصبح ها زیر چشمان خود بمالید .کافئین موجود در قهوه موجب پف زیر چشم می شود .

منبع مطلب : parstoday.com

مدیر محترم سایت parstoday.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

https%3A%2F%2Fwww.drsosha.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2F%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-e-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-1.jpg

تاثیرات شگفت انگیز ویتامینD

تاثیرات شگفت انگیز ویتامینD

ویتامین دی یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از ویتامین‌های محلول در چربی است ٬ که به رشد و استحکام استخوان‏ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند.این ویتامین با ایجاد افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کاهش دفع از کلیه به متابولیسم استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین از طریق ترجمه ژنهای هسته سلول به رشد سلول کمک می‌کند.

منبع اصلی دریافت این ویتامین بجز منابع گیاهی مثل غلات و حیوانی مثل ماهی ساردین و شیر ٬ نور آفتاب است. کمبود این ویتامین همچنین باعث پوکی استخوان در کهنسالی می‌گردد

1- ویتامین دی به بدن برای جذب کلسیم کمک می کند در کودکان کمبود ویتامین D باعث مشکلات استخوانی نظیر نرمی استخوان می شود.

2- سطوح پایین ویتامین دی می تواند اثرات فرا تری از استخوان شما را داشته باشد . مطالعات نشان می دهد کمبود ویتامین D ، خطرات بیماری های قلبی و خطر ابتلا به افسردگی را افزایش می دهد. همچنین کمبود ویتامین D منجر به بروز آسم شدید می شود.
3- ویتامین D ، یک نوع ویتامین بسیار ضروری برای سلامت پوست است دریافت این ویتامین از طریق آفتاب باعث بروز سرطان می شود . چرا که اشعه ماورا بنفش که منجر به تحریک سلولها برای تولید ویتامین D می شود عامل اصلی ابتلا به سرطان پوست است . افرادی که پوست تیره تری دارند سخت تر ویتامین D را جذب می کنند.

4- افرادی که در معرض کمبود ویتامین D هستند:
- مطالعات نشان می دهد که این ویتامین بر تمام گروه ها ، نوجوانان ، کودکان ، بزرگسالان ، نوزاد تاثیر می گذارد اما افرادی هستند که سن بالای 50 سال دارند و یا چاق هستند و یا داروی خاصی مصرف می کنندو یا اختلالات گوارشی دارند بیشتر در معرض خطر هستند
این افراد باید مصرف ماهی قزل آلا و تخم مرغ خود را افزایش دهند .

5- ترکیبی از فشار خون بالا و کمبود ویتامین D می تواند کشنده باشد. مطالعات نشان می دهد افرادی که مبتلا به فشارخون هستند و کمبود ویتامین D دارند دو برابر در معرض ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی هستند .

6- کمبود این ویتامین می تواند یک اخطار در زنان برای ابتلا به سرطان پستان باشد.

7- سرطان روده بزرگ، سرطان پروستات هم می تواند به دلیل کمبود ویتامین D باشد.

8- کمبود ویتامین D به خصوص در افراد مسن تر باعث می شود غدد پارا تیروئید هورمونهای بیشتری تولید کند. سطح پایین این ویتامین و سطح بالای هورمونهای پارا تیروئید به شدت به افسرگی وابسته است.

9- ویتامین D و افزایش وزن:
پس از یائسگی بسیاری از زنان دچار افزایش وزن می شوند اما مصرف مکمل ها و ویتامین دی و کلسیم ممکن است افزایش وزن را آهسته تر کنند.

10- مصرف ویتامین D در کودکان باعث می شود کمتر در معرض ابتلا به دیابت قرار گیرند. کودکان مبتلا به آسم در زمان کمبود ویتامین D فورا بستری می شوند.

11- یکی از راههای دریافت ویتامین D از طریق رژیم غذایی است تقریبا تمامی شیرهای ایالت متحده و بسیاری از آب پرتغال ها با این ویتامین غنی شده اند.


12- ماهی آزاد، ماهی تن و ماهی های چرب منبع غنی از ویتامین D هستند.


13- تخم مرغ ،‌پنیر، جگر گاو، مارگارین ، ماست و پنیر، روغن کبد ماهی هم غنی از ویتامین D هستند اما پنیر و بستنی حتما باید روی بر چسبشان غنی بودن از ویتامین D چک شود.


14- اکثر قرص های مکمل حاوی این نوع ویتامین هستند.


15- ویتامین D3 تا سه برابر در بالا بردن سطح ویتامین D موثر است.


16- چه میزان ویتامین D در روز نیاز داریم؟
این میزان بستگی به سن و فعالیت شما در طول روز دارد و میزان مجاز توصیه شده 600 واحد در روز برای بزرگسالان تا سن 70 و 800 واحد برای بالاتر از 70


17- دوز مناسب برای نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می کنند:
شیر مادر خود یک منبع غنی از ویتامین D است اما دریافت آن باید حداکثر تا 400 واحد در روز باشد.


18- داروهای استروئیدی می تواند با ویتامین D ناسازگار باشد
بنابراین حتما در این مورد با پزشک خود مشورت کنید


19- مصرف روزانه تا حدود 4000 واحد از ویتامین D امن است اما با مصرف بیشتر به کلیه ها آسیب می رسانید.

منبع :سلامت نیوز

منبع مطلب : www.beytoote.com

مدیر محترم سایت www.beytoote.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر