موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

آموزش مزوتراپی لک صورت

آموزش مزوتراپی لک صورت

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 09 آذر 1400 ساعت 14:14

مزوتراپی لک صورت روشی است که از تزریق ویتامین ها ، آنزیم ها ، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن لک های صورت استفاده می کند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این روش داروها و مواد موثر در درمان مشکلات و عوارض پوست و مو ، به جای مصرف خوراکی ، با تزریقات متعدد توسط سوزن های ریز ، به داخل پوست وارد می شود و مستقیم آن ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهد.

ایده پشت مزوتراپی این است که موضوعات اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب پوست می شود ، اصلاح می کند.مزوتراپی برای صورت فراتر از فقط درمان ظاهر پوست است و در واقع به شما کمک می کند تا با پر کردن سطح مواد مغذی ضروری که بدن قادر به تولید به همان میزان افزایش سن نیست ، خود را بازیابی کند.

فرمول های استاندارد در مزوتراپی لک صورت

-داروهای تجویزی مانند گشادکننده های عروق و آنتی بیوتیک ها
-هورمونهایی مانند کلسی تونین و تیروکسین
-آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
-عصاره های گیاهی
-ویتامین ها و مواد معدنی

آمادگی قبل از مزوتراپی لک صورت

پیش از موعد با دکتر ملاقات خواهید کرد تا بفهمید چه انتظاری دارید. ممکن است مجبور باشید از مصرف آسپرین (بوفرین) و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) به مدت یک هفته قبل از عمل خودداری کنید. این داروهای تسکین دهنده درد می توانند خطر کبودی و التهاب در طی مزوتراپی را افزایش دهند.

چند جلسه در مزوتراپی ضد لک نیاز است

مزوتراپی یک روش کاملاً سفارشی است و تعداد جلسات مورد نیاز می تواند از موارد به مورد دیگر متفاوت باشد.در صورت جوان سازی کامل صورت ، معمولاً به 4 روش درمانی نیاز است و جلسات با فواصل 2 تا 3 هفته برنامه ریزی می شود.

پیشنهاد: در میان درمان ، مناسب است که بعد از یک رژیم غذایی کم چربی مصرف شود ، از محرک های مختلف و نوشیدن مقدار زیادی آب برای خارج کردن سموم استفاده شود.

روش انجام مزوتراپی لک صورت

اساس کار این روش اینگونه است که مواد خاصی به لایه زیرین پوست تزریق می شود، این مواد می تواند در طی چندین جلسه تیرگی و لک های موجود را به طور کامل از بین ببرد.تزریق می تواند در عمق های مختلف انجام شود(1 تا 4 میلی متر به داخل پوست شما)بسته به شرایطی که تحت درمان قرار داده اید. پزشک شما ممکن است سوزن را به صورت زاویه دار درون پوست شما قرار دهد. هر تزریق ممکن است فقط یک قطره کوچک از محلول را در پوست شما قرار دهد.

در طول هر جلسه ، ممکن است داروی بی حسی را که روی پوست شما زده شده استفاده کنید. با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص ، یک سری تزریق خواهید کرد. سوزن ممکن است به یک اسلحه مکانیکی متصل شود تا تزریق های زیادی را پشت سر هم انجام دهد.
برای داشتن اثر مطلوب ، احتمالاً به چندین جلسه مزوتراپی نیاز خواهید داشت.

مزوتراپی ضد لک چقدر موثر است

پاسخ‌ دهی و بازدهی این روش بسیار سریع ‌تر از روش ‌هایی مثل داروهای خوراکی و سایر روشهای جوانسازی پوست است، و این به دلیل مصرف خیلی پایین دارو و اثرات کاملا موضعی آن می باشد، به همین خاطر روز به روز از استقبال بیشتر از سوی طرفداران قرار گرفته است.

 مقایسه مزوتراپی لک صورت با بوتاکس

در حقیقت هر دوی این روش در جوانسازی پوست موثر هستند، بوتاکس ماده ی تزریق شده برای تقویت اعصاب است که عضلات زیرین را به طور موقت متوقف می کند و با این توقف چین و جروک نیز به نرمی متوقف خواهند شد.در روش مزوتراپی لک صورت به دلیل بازدهی و پاسخ‌ دهی زودتر نسبت به  روش ‌های دیگر درمانی مثل داروهای خوراکی و کم ‌بودن عوارض آن، روز به روز مورد استقبال بیشتر از سوی طرفداران قرار گرفته است.

مزایای مزوتراپی لک صورت

اگرچه لیستی از مواد ضد پیری مورد استفاده در مزوتراپی صورت کاملاً جامع است ، اما در زیر برخی از موارد مهم وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. بسیاری از این ترکیبات چند سودمند هستند ، به این معنی که در واقع به بیش از یک مسئله پیری کمک می کنند.

مزوتراپی یک روش ایده آل برای بهبود و جوان سازی پوست خشک است زیرا باعث آبرسانی مستقیم به لایه پوستی می شود در نتیجه رطوبت پوست شما از بین نخواهد رفت و چین و چروک در مرحله بعدی وجود نخواهدداشت.

مزوتراپی پوست را شفاف و روشن می کند.

بسیاری از مشکلات پوستی در این روش به صورت همزمان از بین می رود.

پس از درمان نیازی به بستری شدن ندارید، با استفاده از کرم های مخصوص می توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

در مقایسه با بسیاری از روش ها هزینه کمتر و کاربرد بیشتری دارد از جمله مزوتراپی مو، لاغری موضعی با مزوتراپی.

عوارض جانبی مزوتراپی لک صورت

افرادی که مزوتراپی می کنند ، می گویند اگر به یک پزشک آموزش دیده مراجعه کنید خطرات آن کم است.

  • درد خفیف در ناحیه
  • حساسیت و خارش
  • تورم و التهاب در ناحیه
  • سرخی
  • کبودی
  • عفونت

مزوتراپی ضد لک مناسب چه کسانی است؟

برای کسانی که پوست های سوخته دارند.
افرادی که مبتلا به بیماری ملازما هستند.
کسانی که پوست های خالدار دارند.
پوست هایی که در اثر آفتاب سوختگی لک شده اند.

روند بهبودی در مزوتراپی ضد لک

از آنجا که مزوتراپی غیرتهاجمی است ، معمولاً به زمان استراحت نیازی ندارد. بسیاری از افراد می توانند بلافاصله به فعالیت های عادی خود برگردند. برخی دیگر ممکن است به دلیل تورم و درد در محل های تزریق نیاز به یک روز مرخصی داشته باشند.

نتیجه مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی یک روش درمانی بسیار موثر برای آبرسانی و جوان سازی فوری پوست است. قابلیت تنظیم روش این امکان را برای شما فراهم می کند تا با انواع مختلف پوست و اطلاعات جمعیتی موثر و راحت باشد ، و این امکان را برای بیشتر افراد فراهم می کند. مزوتراپی برای بیماران جوانی که می خواهند رنگ پوست خود را تقویت کنند نیز مناسب است. مواد مغذی اضافی در طولانی مدت تا حد زیادی به نفع رنگ و سلامت پوست بیمار است.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه این روش با توجه به نوع تزریق و عمق درمان متفاوت خواهد بود.

خدمات مزوتراپی لک صورت با متخصصین مجرب و مواد با کیفیت در کلینیک زیبایی گلدن رویال انجام می شود. برخی دیگر از خدمات زیبایی پوست و مو در مرکز گلدن رویال عبارتند از : لیزر موهای زائد ، لیزر موهای زائد آقایان ، پاکسازی پوست ، تزریق ژل و …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر