موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مواد اپیلاسیون دیجی کالا

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 12:55

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به ویژه خانم ها با آن سر و کار دارند، رویش موهای زائد در قسمت های مختلف صورت و بدن می باشد. این موهای زائد علاوه بر به وجود آوردن ظاهری نامناسب، ممکن است باعث رشد میکروبی در نواحی مختلف بدن و همینطور ایجاد خارش و التهاب شوند. از این رو همواره افراد به دنبال راه های مختلف اپیلاسیون دائم و موقتی برای از بین بردن این موها هستند. یکی از روش های نسبتا جدید و موثر، استفاده از نوار موبر و یا وکس موبر می باشد. از آنجایی که استفاده از موبرها باعث ضعیف شدن مو و کندن آن از ریشه می شوند، این امکان را به خانم ها می دهند تا در منزل به راحتی موهای زائدشان را اصلاح کنند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی


انواع نوار موبر

نوارهای موبر که برای اپیلاسیون موهای زائد نواحی گوناگون صورت و بدن به کار می رود، دارای چسبی است که می تواند موها را از ریشه جدا کند. این نوارها برحسب جنس و حساسیت پوست انواع متعددی دارند، به همین دلیل بهتر است قبل از استفاده از آن ها جنس پوست خود را بشناسیم.
نوار موبر برای پوست خشک : با توجه به اینکه لایه خارجی پوست های خشک برای جلوگیری از خشکی و احساس کشیدگی معمولا باید چرب نگه داشته شوند، نوارهای موبر حاوی برخی ترکیبات روغنی و نرم کننده برای استفاده افراد با پوست خشک عرضه می شوند.
نوار موبر برای پوست حساس : همانطور که از نامشان مشخص است، پوست های خشک تحریک پذیری بیشتری دارند و در برابر عوامل مختلف و یا اپیلاسیون نامناسب امکان ایجاد حساسیت و التهاب در این پوست ها بیشتر است. به همین منظور استفاده از نوارهای موبر مخصوص که دارای ترکیباتی برای تسکین و آرام کردن پوست می باشد، به افراد توصیه می شود.
نوار موبر برای پوست معمولی : پوست های معمولی سازگاری بیشتری دارند به همین دلیل اغلب نوارهای موبر برای استفاده افراد با این نوع پوست مناسب است.


انواع وکس موبر

با توجه به اینکه وکس کردن یکی از راه های از بین بردن موهای زائد می باشد، این محصول برای اپیلاسیون توصیه می شود. انواع متعددی از وکس های موبر برای پوست های مختلف عرضه می شوند. برخی از این اقلام که مخصوص نقاط حساس بدن هستند دارای ترکیبات ضد حساسیت و ضد التهاب بوده و به راحتی و بدون درد باعث کندن موها می شود. علاوه بر وکس موبر،  انواع ژل موبر وکس نیز به عنوان یکی از روش های اصلاح موهای زائد قابل استفاده است. استفاده از این ژل ها علاوه بر از بین بردن موهای بدن و صورت، به نرمی و لطافت پوست نیز کمک می کنند.


انواع برند نوار موبر و وکس موبر

با توجه به اهمیت زیبایی و لطافت پوست برای خانم ها و خلاص شدن از شر موهای زائد، برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع نوار موبر و وکس موبر کرده اند. از برترین برندهای حال حاضر ایرانی و خارجی می توان به ویت (Veet) و اطلس (Atlas) اشاره کرد که با تولید محصولات مرغوب و ضد حساسیت برای پوست های گوناگون با استقبال زیادی از سوی خانم ها قرار گرفته اند.


خرید اینترنتی انواع نوار موبر و وکس موبر

بر خلاف گذشته که مردم برای خرید اقلام مورد نیاز خود فقط می توانستند به خیابان ها و مراکز خرید مختلف مراجعه کرده و به شکل حضوری این لوازم را تهیه کنند، امروزه روش های نوینی برای صرفه جویی در زمان و هزینه وجود دارد. یکی از این روش ها که این روزها از محبوبیت زیادی در بین خانواده ها برخوردار است، خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی است که این خدمات را ارائه می دهند. یکی از این سایت های معتبر، دیجی کالا می باشد که با عرضه مجموعه متنوعی از محصولات موبر مخصوص صورت و مخصوص بدن از بهترین برندها برای فروش اینترنتی، امکان انتخاب و مقایسه از میان اقلام مرغوب را با تضمین اصالت آن به افراد می دهد. شما با خرید نوار موبر از سایت دیجی کالا علاوه بر اطمینان از کیفیت کالاهای مورد نظر، می توانید با برخورداری از تخفیف های مختلف، یک خرید ارزان قیمت را تجربه کنید.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر