موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

نمایندگی نصب تلویزیون فیلیپس

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 15 بهمن 1400 ساعت 20:18

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیرات تلویزیون فیلیپس، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

SCROLL DOWN

یادداشتی در رابطه با ویروس کرونا

ایمنی و آسایش تمام کسانی که از خدمات کاراباما استفاده میکنند همیشه اولویت اصلی ما است. جهت سازگاری با شرایط موجود و حفظ ایمنی و سلامت، تمامی متخصصان موظف به رعایت تمامی نکات بهداشتی توصیه شده توسط سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت میباشند. در صورتی که قصد دریافت خدمات از کاراباما را دارید لطفا نکات زیر را جهت حفظ سلامتی خود و تعمیرکار رعایت فرمایید :
1. از دست دادن با متخصص خودداری کنید.
2. تا جایی که میتوانید فاصله خود را با متخصص حفظ کنید.
3. دستگاهی که قرار هست تعمیر شود را قبل و بعد از انجام کار ضدعفونی کنید.
4. هزینه را اینترنتی پرداخت کنید و از رد و بدل کردن پول نقد پرهیز کنید.

ویژگی های کاراباما

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

گارانتی خدمات

کاراباما بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

نصب و تعمیرات تلویزیون فیلیپس

مشکلات تلویزیون های فیلیپس و راه حل رفع آنان

احتمالا یکی از مهمترین سرگرمی های خانواده شما هم تماشای تلویزیون است. برنامه های خبری، مستندها، فیلم، سریال و هزاران برنامه مفرح دیگر که تمامی اعضای خانواده شما را به مدت چندین ساعت در پای تلویزیون تان می نشاند. با این اوصاف، جای تعجب ندارد که در هنگام خرابی تلویزیون فیلیپس خود احساس ناراحتی، کلافگی و بی حوصلگی داشته باشید. اما این احساس موقتیست چرا که متخصصین مجرب کاراباما برای بازگرداندن آسایش، نشاط و سرگرمی به خانه تان در کنار شما و آماده خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن هستند.

در صورت بروز مشکل در تلویزیون فیلیپس تان بهتر است دو مورد را حتما به یاد داشته باشید. یک اینکه مشکل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود به وجود نیامده و از بین نمی رود و حتما می بایست برای تعمیر تلویزیون فیلیپس خود سریعا اقدام کنید. مورد دوم به تعمیرکار تلویزیون شما مربوط است که برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید یا تشدید مشکل قبلی، الزامیست که حتما به متخصص تلویزیون فیلیپس مراجعه کنید.

خدمات متخصصین تلویزیون فیلیپس کاراباما

تلویزیون های فیلیپس از جمله برندهای باکیفیت موجود در بازار به شمار می آیند که با توجه به تنوع مدل ها، سایزها و انواع مختلف از قبیل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، توانسته اند رضایت بسیاری را جلب نمایند. اما کیفیت و عملکرد بالای تلویزیون فیلیپس شما تضمینی بر بروز مشکل در آنها نیست. همانطور که می دانید تلویزیون دستگاهی الکترونیکی بوده و بسیار حساس است و هر گونه ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و غیره می تواند به خرابی تلویزیون و بروز مشکل در آن منجر شود.

کاراباما شما را از هر گونه نگرانی و دردسر خرابی تلویزیون تان نجات می دهد. با بیش از صدها متخصص مجرب تلویزیون فیلیپس، متخصصین باتجربه ما در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و در صورت نیاز، شخصا حمل و نقل دستگاه شما را به کارگاه تخصصی تلویزیون کاراباما بدون هزینه متقبل می شوند. خدمات تلویزیون فیلیپس در کاراباما با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات انجام گرفته بر روی انواع مدلهای قدیمی و جدید تلویزیون های فیلیپس توسط متخصصین حاذق و دوره دیده، و بر طبق اصول و استانداردهای فیلیپس صورت می گیرد.

نصب تلویزیون فیلیپس بر روی انواع پایه ها و سطوح از جمله دیوار و سقف، سرویس منظم جهت حفظ عملکرد دستگاه و رفع ایرادات جرئی و تعمیرات تخصصی تلویزیون فیلیپس برای برطرف کردن هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما، تنها بخشی از خدمات بی بدیل کاراباماست که با اعطای بیمه در طول خدمات، تمام استرس موجود را از شما دور کرده و با اعطای گارانتی معتبر، خیال شما را کاملا آسوده می نماید.

کاراباما کدام مدل های تلویزیون فیلیپس و کدام مشکلات آن را تعمیر می کند؟

اگر در حین تماشای تلویزیون به یکبار دستگاه خاموش شود، یا در صورت وجود تصویر صدای تلویزیون قطع گردد یا بلعکس و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی تصویر مشاهده شود، به طور کلی می تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب کند. مشکلات متداول تلویزیون فیلیپس بسیارند که با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده کاربران ممکن است بروز یابند. به طور مثال:

  • روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
  • بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
  • بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
  • ترکیب شدن رنگها
  • از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
  • شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
  • و…

متخصصین مجرب ما با تکیه بر دانش تخصصی و نیز تجهیزات پیشرفته و به روز خود در کارگاه مجهز تعمیرات تلویزیون کاراباما، تضمین رفع هر گونه مشکل دستگاه شما را می دهند. علاوه بر این، مهم نیست که مدل و نوع تلویزیون فیلیپس شما کدام است. تمامی تلویزیون های فیلیپس صرف نظر از نوع، مدل و سایز توسط متخصصین حاذق کاراباما پشتیبانی می شوند.

مراحل انجام کار

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

01

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

02

مرحله سوم

تکنسین جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

03

مرحله چهارم

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

04

نظرات مشتریان

غزل ابراهیمی

تلویزیون ما تو حمل و نقل ضربه دیده بود و مشکل داشت. بردش آسیب دیده بود و چون یه بار تعمیرکار آوردیم اما درست نشد ازش ناامید شده بودیم و توان خرید هم نداشتیم. اما واقعا از کاراباما ممنونم که تونست برامون تعمیرش کنه. شما رو حتما توصیه میکنم.

تهران 2 شهریور 1398

حامد مرادی نسب

قبل از مراجعه تکنسین مشکل تلویزیون را تلفنی شرح دادیم و بدون معطلی تشریف اوردن و خودشان دستگاه را به کارگاه بردن و دو روز بعد سالم برگرداندن. واقعا بدون دردسر و خیلی راحت بود. حتما شما را یادم میماند. تشکر و خسته نباشید

رشت 13 مهر 1398

محسن ادیب

برای نصب تلویزیون به سقف در اتاق کنفرانس با کاراباما تماس گرفتیم و واقعا از خدمات سریع اونها راضی هستیم چون عصر همون روز آقایی اومد و خیلی حرفه ای و سریع کار رو انجام دادن.

کرج 25 بهمن 1398

شهرهایی که کاراباما خدمات تعمیرات تلویزیون فیلیپس را در آنها ارائه می کند

کاراباما خدمات نصب و تعمیرات تلویزیون فیلیپس را در تمامی شهرهای استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان ارائه می کند. از جمله شهرهای مهمی که توسط کاراباما پشتیبانی می شوند می توان به تهران، کرج، رشت، انزلی، لاهیجان، فردیس، اصفهان و… اشاره کرد.

سوالات متداول

هزینه تعمیر تلویزیون فیلیپس به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 180روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

ثبت درخواست دریافت خدمات کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

زمان مراجعه متخصص توسط شما تعیین می شود و باتوجه به اینکه نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت فراهم است.

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت از مهمترین اهداف کاراباما می باشد و به همین دلیل تمام خدمات این مرکز شامل گارانتی 6ماهه می باشد. در صورتی که از خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما راضی نباشید، مشکل از طریق واحد خدمات مشتریان پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

خدمات پس از فروش تلویزیون فیلیپس

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.
از جمله خدمات تلویزیون فیلیپس (Philips) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر تلویزیون فیلیپس و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.
با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده تلویزیون فیلیپس خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

نمایندگی تلویزیون فیلیپس

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات تلویزیون فیلیپس را انجام می دهد و  در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه تلویزیون فیلیپس شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکتی که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.

سایر لوازم خانگی فیلیپس :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: karabama.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر