موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

ایا روغن خراطین لب را بزرگ میکند

ایا روغن خراطین لب را بزرگ میکند

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 15:18

فواید روغن خراطین برای حجم‌دهی به اندام‌های بدن

روغن خراطین از قدیم در طب سنتی استفاده شده است. یکی از بهترین روغن‌های طبیعی است که خواص بی‌نظیر آن به افزایش حجم اندام‌های بدن کمک بسیاری می‌کند و می‌تواند جایگزین مناسبی برای درمان‌های پرخطر و پر هزینه باشد. خانم‌ها از روغن خراطین برای لب ، سینه، گونه، باسن و آقایان برای افزایش سایز آلت تناسلی از این روغن استفاده می‌کنند. راه‌های زیادی برای افزایش حجم اندام‌ها وجود دارد و شامل: عمل جراحی، قرص و تزریق ژل می‌شوند. این راه‌ها معمولا پرهزینه هستند و ریسک بالایی دارند. انجام دادن آن‌ها ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد و عوارض بسیاری داشته باشد. روغن خراطین شامل ویتامین E، پروتئین، کلاژن، امگا ۳ و الانتئین می‌شود.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فواید روغن خراطین برای سینه و پستان

خانم‌ها ممکن است از روش‌های مختلفی مثل جراحی یا تزریق ژل برای افزایش سایز سینه استفاده کنند. این روش‌ها می‌تواند هزینه و خطر بالایی داشته باشد و سلامتی آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. ممکن است استفاده از کرم‌های موضعی در اغلب موارد نتیجه مطلوبی نداشته باشد و به دلیل هزینه زیاد از دست رفته احساس ناراحتی کنید. استفاده از خواص روغن خراطین برای سینه می‌تواند به شما اطمینان بدهد، به نتیجه دلخواه خود می‌رسید. روغن خراطین برای افزایش حجم سینه بسیار مناسب بوده و عوارضی مثل: پوسته شدن، ایجاد لکه روی پوست و سوزش را به همراه نخواهد داشت. استفاده منظم از این روغن می‌تواند شما را به سایز مورد نظر برساند. این روغن حجم مناسبی به سینه می‌دهد و پوست را لطیف می‌کند.

روغن خراطین برای لب

شاید شما جزو کسانی باشید که از داشتن لب‌های نازک، ناراضی هستند. لب‌ها در زیبایی شما تأثیر زیادی دارند و جذابیت بیشتری به صورت می‌دهند. استفاده از مواد آرایشی حجم دهنده لب می‌تواند تأثیر موقتی در بزرگ کردن لب‌ها داشته باشد. استفاده از تزریق ژل و پروتز می‌تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد و فرم لب‌ها را نامناسب کند. اگر به دنبال راهی بی‌خطر و موثر برای افزایش حجم لب می‌گردید، از فواید روغن خراطین برای لب غافل نشوید. این روغن خاصیت بی‌نظیری در حجیم کردن لب دارد و در مدت کوتاهی می‌تواند لب‌ها را به حجم مورد نظر برساند. علاوه بر آن روغن خراطین با داشتن ویتامین‌های مورد نیاز بدن، لب‌ها را آبرسانی کرده و از پوسته پوسته شدن و ترک لب جلوگیری می‌کند. ترکیب روغن خراطین و زالو برای لب ، تأثیر آن را چند برابر می‌کند و حجم مناسبی به لب‌ها می‌دهد.

طریقه مصرف روغن خراطین برای لب به این صورت است: ابتدا باید لب‌های خود را لایه برداری کنید. اگر رژ لب زده‌اید آن را پاک کنید و لب‌ها را کاملا تمیز کنید. سپس با آب ولرم شستشو دهید. مقدار کمی شکر و عسل را با هم ترکیب کنید و روی لب‌ها ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه لب‌ها را شستشو دهید. این ماسک سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و لب‌ها را پاکسازی می‌کند. حالا پوست شما برای جذب روغن خراطین و حجم‌دهی به آن، آماده است. روغن خراطین جریان خون در رگ‌های لب را افزایش می‌دهد و موجب افزایش حجم می‌شود. مقداری از این روغن را روی لب‌ها ماساژ دهید تا جذب شود. بهتر است بعد از اینکه روغن جذب شد، از یک کمپرس سرد استفاده کنید و آن را روی لب‌ها بگذارید.

از روغن خراطین هر روز استفاده کنید و این کار را حداقل دو ماه انجام دهید. نکات ذکر شده را با دقت انجام دهید و برای گرفتن بهترین نتیجه از این روغن، صبور باشید.

خلاصه

این روغن سبب افزایش سایز سینه می‌شود و از پوسته پوسته شدن و ایجاد لک روی سینه جلوگیری می‌کند. روغن خراطین برای رطوبت لب و آبرسانی لب‌ها کمک می‎‌کند و حجم لب‌ها را افزایش می‌دهد. استفاده از روغن خراطین و زالو برای لب تاثیر آن را بیشتر می‌کند.

افزایش حجم عضلات ورزشکاران

استفاده از حجم دهنده‌های مختلف در بین ورزشکاران رایج است. آن‌ها به دنبال راهی برای حجیم کردن عضلات هستند و از حجم دهنده‌های شیمیایی استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر هورمون‌ها بگذارد. استفاده از روغن خراطین می‌تواند حجم مناسبی به عضله داده، گردش خون را افزایش می‌دهد و آن‌ها را خوش فرم می‌کند. استفاده از این روغن عوارضی ندارد.

روغن خراطین و چاقی صورت

راه‌های مختلفی برای حجم دادن به صورت و چاقی آن وجود دارد که شامل: تزریق ژل و بوتاکس می‌شوند. این راه‌ها عوارض مختلفی مثل از دست دادن فرم ژل، ایجاد کبودی گونه و التهاب دارند. برخی از پزشکان تزریق ژل را امری با ریسک بالا بیان کرده‌اند و جز در موارد ضروری آن را توصیه نمی‌کنند؛ چون ممکن است تزریق ژل نتیجه مطلوبی نداشته باشد و در صورت تزریق اشتباه، عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. استفاده از فواید روغن خراطین می‌تواند به صورت طبیعی به برجسته شدن گونه‌ها کمک کند. این روغن حجم دهنده شامل ویتامین‌های مختلفی است و گونه‌ها را درخشان و برجسته می‌کند. اگر به صورت مداوم از این روغن استفاده کنید و دوره ۴۰ روزه آن را بگذرانید، تأثیرات فوق‌العاده آن را مشاهده می‌کنید.

خلاصه

روغن خراطین سبب حجیم کردن عضلات ورزشکاران و افزایش گردش خون در عضله می‌شود. این روغن سبب چاقی صورت و گونه‌ها می‌شود. روغن خراطین ویتامین‌های لازم برای برجسته شدن گونه ها را تأمین می‌کند.

از بین بردن چین و چروک صورت

یکی از بهترین فواید روغن خراطین از بین بردن خط اخم، خط لبخند، رفع چین و چروک و تیرگی دور چشم است. این روغن فوق‌العاده با خواصی که دارد موجب جوانسازی پوست می‌شود. روغن خراطین پوست را نرم و لطیف می‌کند و درخشندگی خاصی به آن می‌دهد. این روغن دارای مقادیر بالای پروتئین است. یکی از بهترین پروتئین‌های مورد نیاز بدن کلاژن است. روغن خراطین کلاژن سازی را افزایش می‌دهد. کلاژن سبب بازسازی و ترمیم سلول‌های پوست می‌شود و شما را به داشتن پوستی صاف و بدون لک، نزدیک می‌کند. کلاژن پوست را از آلودگی‌ها پاک کرده و به کوچک شدن منافذ آن کمک می‌کند. این روغن در مدت زمان کوتاهی تأثیرات فوق‌العاده‌ای روی پوست شما می‌گذارد و به زودی جزئی جدا ناپذیر از برنامه روزانه شما خواهد شد.

روغن خراطین و جوش صورت

روغن خراطین خاصیت از بین بردن جوش‌های صورت و آکنه را دارد. این روغن با از بین بردن چربی اضافه پوست، به رفع جوش صورت کمک می‌کند. روغن خراطین عارضه‌های پوستی را درمان می‌کند و شادابی را به پوست شما باز می‌گرداند. وجود ویتامین E در روغن خراطین پوست را بهبود می‌بخشد و لک‌های آن را درمان می‌کند. برای استفاده از این روغن طبیعی ابتدا صورت را خوب شسته و سپس روغن را روی پوست ماساژ دهید.

 خلاصه

روغن خراطین خط اخم، خط لبخند و چین و چروک را از بین می‌برد. این روغن کلاژن مورد نیاز بدن را تأمین کرده و به رفع آلودگی از پوست کمک می‌کند. فواید آن به رفع جوش و آکنه صورت کمک می‌کند و ویتامین E موجب رفع آکنه می‌شود.

روغن خراطین برای آلت تناسلی مردان

امروزه تمایل برای افزایش سایز آلت تناسلی در مردان شایع‌تر شده است. اغلب مردان جوان می‌خواهند سایز آلت تناسلی آن‌ها افزایش پیدا کند. افزایش اندازه آلت می‌تواند تأثیرات خوبی بر ایجاد رابطه زناشویی بگذارد. افزایش طول و قطر آلت تناسلی می‌تواند به کسانی که از کوچک بودن سایز آن ناراحت هستند، حس بهتری بدهد و سبب افزایش اعتماد به نفس شود.

استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی مردان به بزرگ شدن آن کمک می‌کند. این کار باعث افزایش لذت در رابطه جنسی می‌شود و جایگزین مناسبی برای راه‌هایی مثل: استفاده از عمل جراحی، ژل‌های حجم دهنده و وکیوم‌هایی که با مکش، سایز آلت را افزایش می‌دهند، باشد. روغن حجم دهنده اصل، کاملا طبیعی است و عوارض جبران ناپذیری ندارد و می‌تواند در مدت زمان چند ماه شما را به سایز مورد نظر برساند.

استفاده از جراحی برای بزرگ کردن سایز آلت ریسک بالایی دارد و می‌تواند درد زیادی به همراه داشته باشد. داستگاه وکیوم هم خطرات خودش را دارد. در برخی موارد فشار زیادی که مکش این دستگاه به آلت تناسلی وارد می‌کند، ممکن است باعث پارگی رگ آلت تناسلی شود. استفاده از این روغن به افزایش مدت رابطه جنسی کمک می‌کند و در رسیدن به نتیجه مطلوب، بیشترین تأثیر را دارد.

مصرف روغن کرم خراطین، خمیدگی آلت تناسلی را از بین می‌برد. در حالت طبیعی آلت تناسلی کمی خمیده است ولی خمیدگی غیر طبیعی ممکن است برای تحت فشار شدید قرار گرفتن آلت رخ بدهد. حالت آلت تناسلی ممکن است بر اثر ضربه کج و خمیده شده باشد. ماساژ با روغن خراطین می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

روغن خراطین یکی از بهترین روغن‌های طبیعی برای درمان زود انزالی است. روغن خراطین با افزایش جریان خون در موضع، سبب افزایش لذت رابطه جنسی می‌شود.

 یکی از مهمترین ویژگی‌های این روغن آن است که پس از افزایش حجم و قطع مصرف آن، اندام حجم فعلی خود را حفظ کرده و کوچک نمی‌شود. دوره زمانی این روغن برای افزایش سایز آلت حدودا ۶ ماه است و قبل از پایان آن هم ممکن است تأثیرات مطلوبی ببینید ولی دوره درمان را قطع نکنید.

خلاصه

روغن خراطین سایز آلت تناسلی مردان را افزایش می‌دهد و خمیدگی آلت و دیر انزالی را درمان می‌کند. تأثیر این روغن روی موضع پس از مصرف از بین نمی‌رود و برای اثرگذاری بهتر، توصیه می‌شود آن را به مدت ۶ ماه استفاده کنید.

تقویت مو با روغن خراطین

استفاده از خواص روغن‌های طبیعی برای تقویت موها رایج است. روغن خراطین سبب افزایش شادابی و درخشندگی مو می‌شود. ماساژ پوست سر با روغن خراطین جریان خون در سر را افزایش داده و به رشد بهتر موها کمک می‌کند. این روغن سبب نرم شدن موها می‌شود و از شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

حجم دهی باسن با روغن خراطین

استفاده از روش‌های هزینه بر و خطرناک برای فرم‌دهی باسن را فراموش کنید. اگر از فرم باسن خود ناراضی هستید و فکر می‌کنید اندام شما برای پوشیدن لباس‌های مورد علاقه شما به اندازه کافی خوش‌فرم نیست، نگران نباشید. برای حجم‌دهی به باسن از راه طبیعی و مطمئن استفاده کنید و مطمئن شوید راهی که استفاده می‌کنید خطری ندارد. روغن خراطین خاصیت بی‌نظیری برای حجیم کردن اندام‌ها دارد. این روغن می‌تواند به شما در رسیدن به حجم مورد نظر کمک کرده و باعث تناسب اندام شما شود. مدتی از این روغن استفاده کنید تا متوجه تأثیر فوق‌العاده آن در رسیدن به فرم دلخواه، شوید.

سفت کردن اندام‌های بدن

روغن خراطین علاوه بر حجم‌دهی به اندام‌های بدن و بزرگ کردن سینه، باسن و آلت تناسلی، به سفت شدن آن‌ها هم کمک می‌کند. این روغن گردش خون را در بدن افزایش می‌دهد و باعث از بین رفتن افتادگی سینه و باسن می‌شود. استفاده از این روغن به حفظ طراوت و شادابی اندام‌ها کمک می‌کند و اعتماد به نفس و رضایت شما را بالا می‌برد.

خلاصه

روغن خراطین سبب تقویت موها شده و رشد آن‌ها را افزایش می‌دهد. این روغن به فرم‌دهی باسن و افزایش حجم آن کمک می‎‌کند و سبب سفت شدن اندام‌ها می‌شود.

درمان ترک‌های زایمان

در دوران بارداری و پس از زایمان، ممکن است با ایجاد ترک‌های پوستی مواجه شده باشید. این ترک‌ها به دلیل کمبود انعطاف پذیری پوست ایجاد شده‌اند. مصرف روغن خراطین می‌تواند خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش دهد و ترک‌های ایجاد شده روی پوست را از بین ببرد. خطوط ایجاد شده پس از زایمان می‌توانند سبب کاهش اعتماد به نفس شما شوند. برای مدتی از ماساژ با روغن خراطین استفاده کنید و شاهد ترمیم پوست خود باشید.

سایر مزایای روغن خراطین

ماساژ سینه با روغن خراطین علاوه بر خاصیت حجم دهندگی، به کاهش خطر سکته قلبی و گرفتگی شریان‎‌های قلب، کمک می‌کند. این روغن جریان خون را در قلب و رگ‌های آن افزایش می‌دهد و از بروز سکته جلوگیری می‌کند. طبع این روغن گرم است و باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود. روغن خراطین به دلیل گرم بودن، می‌تواند سردی مفاصل را گرفته و به از بین بردن دردهای روماتیسمی کمک کند. ماساژ این روغن روی مفاصل، آن‌ها را گرم نگه داشته و مفاصل را نرم می‌کند؛ روغن خراطین می‌تواند اثرات ناشی از واریس را هم از بین ببرد.

خلاصه

روغن ایزینفتیدا خط‌های ایجاد شده روی پوست بر اثر زایمان را از بین می‌برد. این روغن با افزایش جریان خون در سینه، سبب جلوگیری از بروز سکته قلبی می‌شود. فواید آن به رفع درد مفاصل کمک می‌کند.

عوارض روغن خراطین

تاکنون عوارضی برای این روغن گزارش نشده است ولی حتما قبل از استفاده مقداری از آن را روی بازوی خود امتحان کنید تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید. ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت و خارش کند.

تهیه روغن خراطین

این روغن از کوبیده شدن کرمی خاص به نام ایزینفتیدا و نگهداری آن در شرایط خاص به دست می‌اید. طبیعتا تأثیرات مناسبی روی بدن خواهد داشت. ‌تهیه روغن خراطین اصل سخت است و هزینه بالایی دارد. پس از تهیه پوره خراطین و گذراندن مراحل مختلف، عصاره آن با درصد خلوص بالا به دست می‌آید و روغن تهیه می‌شود. این روغن قهوه‌ای تیره است و رنگ آن به دلیل کرم خراطین تیره است. روغن خراطین با روغن پایه کنجد رنگ قرمزی دارد و همان خواص روغن تیره را دارد. برای خرید اینترنتی روغن خراطین اصل به کیفیت محصول و ضمانت کالا توجه کنید.

برای آن که این روغن طبیعی بیشترین تأثیر را بگذارد، روغن حجم دهنده اصل را تهیه کنید. ممکن است بعضی فروشنده‌ها ترکیبات دیگر و ناخالصی‌هایی را به عنوان روغن خراطین اصل بفروشند که می‌تواند تأثیر نامطلوبی روی بدن بگذارد. بهتر است از فروشگاه معتبری این روغن را تهیه کنید. به یاد داشته باشید روغن خراطین را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

نکات پایانی

روغن کرم تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر بدن دارد و مهمترین اثرات آن حجم دهنگی به اندام‌ها است. این روغن گران‌بها از یک کرم خاکی تهیه می‌شود و پیشنهاد می‌شود برای به دست آوردن بیشترین بازده، روغن خراطین اصل تهیه کنید. این روغن هیچ عوارضی ندارد ولی ممکن است برخی افراد به آن حساسیت داشته باشند.

فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است، هدف ریوک افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین‌المللی است. افزایش ارزش غذایی مصرفی برابر با سلامت و تندرستی بیشتر و جامعه پرنشاط‌تر خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: reevak.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر