موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 13:58

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان هزینه تزریق ژل لب را مطالعه خواهید کرد.

زمانی که افراد پا به سن می‌گذارند دچار مشکلات زیادی نظیر چین و چروک و افتادگی پوست صورت می‌شوند. بسیاری از این افراد برای از بین بردن این چین و چروک‌ها روش‌های مختلفی نظیر تزریق چربی، بوتاکس و تزریق ژل را انتخاب می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. معمولا، قبل از عمل باید برای آگاهی از هزینه تزریق ژل یا چربی به پزشک مراجعه کرد تا علاوه‌بر آن از نحوه عمل نیز مطلع شد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

عمل تزریق ژل تفاوت‌های زیادی با بوتاکس و سایر عمل‌های جوانسازی پوست دارد. از این رو، هزینه‌ها و نحوه عمل تزریق ژل کاملا متفاوت بوده و عوامل زیادی در تعین هزینه‌ها موثرند. ژل‌ها موادی موقتی هستند که بسته به تشخیص پزشک و عمق چین و چروک‌ها به پوست تزریق می‌شوند. اگر به دنبال یک راهکار مناسب برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست خود هستید با ما همراه باشید تا یکی از بهترین روش‌های کلینیکال را به شما معرفی و عوامل موثر در تعیین قیمت آن را بیان کنیم.

نمونه تزریق ژل به لب کلینیک خانه سفید

عوامل موثر در هزینه تزریق ژل

تزریق ژل جزو بهترین روش‌های کلینیکال برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستی می‌باشد. این ژل‌ها حاوی ۳ ماده طبیعی به نام‌های کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت هستند که وظیفه آن‌ها آبرسانی به پوست و جوانسازی آن است. این ژل‌ها به طور موقتی به پوست تزریق می‌شوند تا عملکرد این ۳ نوع ماده را در بدن بهبود بخشند. سوالات متداولی در خصوص تزریق ژل به صورت پرسیده می‌شود که یکی از آن‌ها هزینه تزریق است. از این رو، قصد داریم تا در ادامه چند مورد تاثیرگذار بر قیمت تزریق ژل را معرفی می‌کنیم.

نوع ژل تزریقی

ژل‌های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود هستند. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم، رادیس و کاپتیک می‌شوند که ماندگاری هریک متفاوت است. ژل‌های رستیلن از مواد غیرحیوانی ساخته شده و میزان ماندگاری آن‌ها بین ۶ الی ۱۲ ماه است. ژل‌های ژوویدرم نیز مانند رستیلن‌ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارند و نزدیک ۱ الی ۲ سال می‌توانند بر روی پوست بمانند. هزینه تزریق این ژل‌ها بستگی به مقدار استفاده و میزان ماندگاری متفاوت بوده و بین ۹۰۰/۰۰۰ الی ۱۸۰۰/۰۰۰ تومان متغیر می‌باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت ارز و وارداتی بودن ژل ها، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی (۵۴۵۰۳-۰۲۱) قیمت ها را استعلام بفرمایید.

توجه داشته باشید که هرگز برای تزریق ژل به کلینیک‌های غیر معتبر و آرایشگاه‌ها مراجعه نکنید. درست است که هزینه تزریق ژل در برخی از کلینیک‌ها ارزان است، اما این دلیل نمی‌شود که کیفیت کار بالا باشد. متاسفانه، ژل‌های تقلبی به طور فله‌ای در بسیاری از مناطق کشور به صورت بازار سیاه با قیمت‌های ارزان فروخته می‌شود. از این رو، هرگز به کلینیک‌های و آرایشگاه‌های نامعتبر اعتماد نکنید.

تاثیر مقدار مورد نیاز در هزینه تزریق ژل

یکی از مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت تزریق ژل، میزان مورد نیاز برای تزریق می‌باشد. طبیعتا، مقدار مورد نیاز نقاط مختلف صورت جهت تزریق متفاوت بوده و همین امر بر قیمت آن تاثیر گذاشته است. به طور مثال، لب‌ها به دلیل حجم کم خود نیازی به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولا ۱ سی‌سی کافی است. اما، گونه‌ها به دلیل وسعت بیشتر خود نیاز بیشتری به ژل دارند. بنابراین، هر چه مقدار بیشتری ژل به بدن تزریق شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد؛ چرا که پزشک مجبور است وقت بیشتری برای تزریق بگذارد و دستمزد بالاتری هم می گیرد و مواد مصرفی بیشتری هم استفاده می شود.

ماندگاری

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق ژل، میزان ماندگاری آن است. ژل‌های تزریقی به دلیل موقتی بودن خود محبوبیت زیادی نزد مردم دارند؛ چراکه در صورت پشیمانی می‌توانند با تزریق آنزیم بلافاصله آن را از بین برده و نواحی تزریق‌ شده را به حالت اولیه بازگردانند. میزان ماندگاری ژل‌هامعمولا بین ۶ الی ۲ سال است و اگر به درستی مراقبت شوند حتی بیشتر هم عمر می‌کنند. طبیعتا، هر چه ماندگاری ژل‌های تزریقی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

توصیه می‌شود تا حد امکان از ژل‌های دائمی استفاده نکنید. ژل‌های دائمی به دلیل‌ آنکه جذب پوست می‌شوند، در صورت پشیمانی خیلی سخت از بین می‌روند و ممکن است نواحی تزریق‌شده دیگر مثل حالت قبل نشوند. اما، ژل‌های موقتی بدون هیچی عوارضی به راحتی از بین می‌روند و در صورت نارضایتی افراد تنها با تزریق محلول‌های خاص ظرف چند روز خاصیت خود را از دست می‌دهند.

دستمزد پزشک

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه تزریق ژل دستمزد پزشک و خدمات کلینیک است. معمولا، قبل از انجام عمل پزشک و بیمار یک جلسه همدیگر را ملاقات می‌کنند تا از انتظارت هم مطلع شوند. پزشک نوع پوست بیمار را بررسی و مطابق با آن بهترین گزینه را برای درمان تجویز می‌کند. ممکن است به دلیل وسعت ناحیه مورد نظر، پزشک چند جلسه درمانی را تجویز کند تا خطری بیمار را تهدید نکند.

در برخی از مواقع ممکن است حجم ژل‌های تزریقی زیاد باشند که پزشک نمی‌تواند در یک جلسه آن را به منافذ پوست تزریق کند؛ از این رو، ۱ الی ۲ جلسه دیگر را تجویز کرده تا فرایند عمل به خوبی طی شود. در حالت کلی و با در نظر گرفتن خدماتی که کلینیک ارائه می‌دهد، دستمزد پزشک و کلینیک به ازای هر سی سی حدود ۴۰۰ هزار الی ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

مراقبت‌های بعد از عمل

مراقبت‌های بعد از عمل نیز در هزینه تزریق ژل تاثیرگذارند. ممکن است برای کاهش تورم و کبودی ناشی از عمل، پزشک داروهای تقویتی مختلفی تجویز کند. توجه داشته باشید که مصرف این داروها واجب بوده و در صورت عدم استفاده روند بهبودی به تاخیر می‌افتد. همچنین، برای شادابی و جوانسازی پوست بهتر است از کرم‌های مرطوب‌کننده نیز استفاده شود که این موضوع می‌تواند در هزینه‌های تزریق موثر باشد.

تزریق ژل جهت از بین بردن چین و چروک پوست

بسیاری از افراد در انتخاب روش‌های جوانسازی پوست دچار سردرگمی شده و نمی‌دانند که از بین چندین روش موثر کدامیک را انتخاب کنند. برای این کار بهتر است به پزشکان و کلینک‌های معتبر مثل کلینیک خانه سفید تهران مراجعه کرده تا پس از معاینه، بهترین روش را به شما معرفی کنند. تزریق ژل جزو بهترین گزینه‌های درمانی بوده و اغلب پزشکان آن را تجویز می‌کنند. هزینه این روش، بستگی به عوامل مختلفی دارد و دستمزد پزشک، ماندگاری ژل، میزان تزریق و غیره بر آن تاثیرگذار هستند.

جهت دریافت هزینه تزریق ژل در ناحیه مورد نظر خود با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ و یا ۰۲۱۵۴۵۰۳ تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر